Ja, ik laatst. Duurde echt teeeering lang, maar heb m’n geld wel terug. Ik denk 6 weken ofzo.
Had jij ook een adres in NL om het terug te sturen. Er staat inderdaad dat het heel lang kan duren!
Ja!
Dank voor je antwoord. Ik ga geduldig wachten.
Haha moeilijk hè? Ik dacht echt dat ze het vergeten waren, maar toen had ik het ineens. Hou vol
Ik had deze week ooit voor het eerst een bezorging door UPS. De mails/aankondiging klopte niet, de sms die ik had aangevraagd kreeg ik niet, en zelfs nadat het pakket maandag was bezorgd (ipv dinsdagavond) blijft de link nog steeds aangeven dat het pakket onderweg is.
Ze waren ad telefoon wel heel behulpzaam idd
Mijn parkeerapp heeft het maar voor 2 uur gedaan en de laatste 2 uur is ie er mee opgehouden.
Weet iemand of ik nog wat kan doen? Gemeente bellen ofzo
Want als ik gescand ben krijg ik een boete het was helemaal niet m’n intentie
Heb ooit in Amsterdam gereageerd op boete want had per ongeluk 10 min parkeer app uit en daarna weer aan. Precies toen gescand. Moet gewoon betalen.
Mijn tip: Wacht boete af. Kijk dan verder. Amsterdam is niet coulant.
Heb al gebeld met gemeente en parkeerapp, kunnen beiden niks voor me doen
Wenen met de nachttrein? Lijkt me heel mooi met kerst. Zou wel de coronasituatie en -regels goed on de gaten houden.
Wie kent er extreem zuur snoep waarvan je gezicht echt doet en wat je gewoon bij de supermarkt kan halen?? Ik heb nu uit Amerika sour patch en die vind ik niet zuur genoeg en ik heb sour Skittles en dat zure laagje is goed zuur maar die smaak is helaas zo weer weg door de zoete skittle
Kom ik weer met Anneke’s Zoetwaren (echt ik ben haar niet maar ze heeft een fijn assortiment): deze. Over smaak valt te twisten natuurlijk maar ik vind dit echt extreem zuur.
De eerste keer trekt je bek helemaal samen als je die zoute drop eet. Maar na een paar keer denk je: ja nou, is ook niet zo zout eigenlijk. Vond ik echt jammer.
Ik ken eigenlijk geen snoepjes die -de hele tijd dat ze in je mond zitten- zuur of zout blijven. Zou denk ik ook niet aangenaam zijn. Die eerste hap zuur of zout vind ik fijn, maar ik vind het ook prettig dat het daarna afzwakt.
Kan ook niet, dat ‘bek-samen-trek’-gevoel zijn je speekselklieren die zich legen als reactie op zo’n zure of zoute prikkel, maar leeg is leeg, dus het duurt een tijdje voor die zich weer gevuld hebben en je dat gevoel weer opnieuw kan krijgen.