Love it!
Ja, tenminste, de afdelingen tellen op tot ca 200 man en het zijn heel diverse afdelingen. Dus er is niet echt een rode draad behalve dat iedereen vrnl thuiswerkt en ieder in z’n eigen privé situatie met aspecten rond Corona moet dealen.
Dusja, iets algemeens wat de meeste wel leuk vinden zoek ik. Vorig jaar hadden we een Pathé Thuis ‘bon’.
Kerstkaarten schrijven!
Heeft iemand leuke, grappige lieve tekstjes?
Ooo die eenhoorn:star_struck:
Waar is die van?
Kerstversiering.nl!
Heeft iemand in een fysieke winkel versierspul voor in een minikerstboompje (wat op een bureau staat) gezien? Wil gericht naar de winkels.
Ik heb hetzelfde, ben opzoek naar een hele grote zilveren kerstbal! Maar inderdaad, wil gericht de winkel in!
Ze hebben mini ballen bij de Hema. Ik heb een paar jaar geleden een doosje met verschillende kleuren mat, glans en glitter gekocht. Dit jaar hebben ze weer zoiets zag ik.
Ik heb mini kerstballen bij Casa gekocht! Ze hadden best veel keus
Deze zijn het dan bijvoorbeeld: https://nl.casashops.com/nl/producten/white-kerstbal-set-van-25-wit-ø-2-cm/664377/
Hema heeft verschillende setjes mini kerstballen.
Action heeft een setje miniversiering (met kleine piek zelfs) en geloof ook doosjes met kleine kerstballen
Kruidvat ook
Ene keer per jaar, gaan alle remmen los!
Bij de Intratuin hebben ze hele kleine kerstballen. Je zou ook een slinger op maat kunnen knippen of poedersneeuw kunnen gebruiken.
Jaaaaa!
Wibra!
WAAR KOOP IK DIT
Ze verkopen ze alleen bij Coppelmans! Ook online geloof ik: Snollebollekes - Tuincentrum Coppelmans