Series & Netflix #4

Ik ben door Superstore heen, mijn leven is voorbij. Ik vond het zooooo leuk!! En er bestaat nog een seizoen die niet op Netflix staat, hoop dat die snel komt

Nu eindelijk beginnen aan Queens Gambit

9 likes

Ik kijk nu zina op npo. Het is best slecht geacteerd maar daar hou ik van :joy: Het kijkt gewoon lekker weg.

2 likes

Ik vond het leuk! Het zijn niet allemaal super bekende gezichten dus dat is sowieso al een pluspunt. De muziek is wel lekker dramatisch en de een acteert beter dan de ander, maar niet storend ofzo. Ik vond het dus niet zoals @Soy.peor slecht, al weet ik niet wat het over mij zegt haha. Ik ben benieuwd naar de volgende aflevering in elk geval. Ze zijn lekker van start gegaan en elk personage werd strak geïntroduceerd.

Oh het enige wat mij opviel was dat de ouderen over het algemeen hun eigen taal spraken en de jongeren in het Nederlands terug praten. Ik vraag me af of dat in het echt ook vaak zo is? Ik zie en hoor meestal gewoon beide dan in de eigen taal praten. Dus dacht misschien kunnen alle actrices niet Arabische (denk dat het Arabische is)

Nja echt mega slecht vind ik t niet. Maar de hoofdrol speelster acteerd heel droog haha. Beetje alsof ze dingen opleest soms. Ik moet trouwens nog maar 3 afleveringen.

Even over de taal ik denk dat het in deze serie extra zo gedaan is om overdreven duidelijk te maken dar de ouders heel traditioneel zijn.

1 like

Ah ja ik zie idd dat ik de echt er zelf voor heb gezet. Pas het even aan. Wat je zegt klopt wel over de hoofdpersoon. Vind haar niet echt overtuigend over komen nog door idd dat op lijken te lezen. En haar gezichtsuitdrukkingen zijn best wel hetzelfde. Ik kijk per week dus we zullen zien! Vond haar gaandeweg de aflevering al wel wat beter.

Ah ja dat zal het wel zijn, dat het overdreven is. Ik vind het een beetje to much want is sowieso wel duidelijk toch. Ach het is niet echt storend.

1 like

Weet iemand of je ‘and just like that’ het vervolg van SATC in Nederland kunt kijken via een app?

2 likes

Enkel als je Ziggo-abonnement hebt want daar kan je HBO-content op zien.

Kendall is mijn favo, maar ik geniet ook zo van Tom en Greg. Heerlijk.

1 like

Dat vind ik nou tot nu toe niet van het nieuwe seizoen, wat vinden jullie?

Ik zit aan seizoen twee en er zijn veel dingen waar ik me aan erger:

spoilers seizoen twee undercover
  • Waarom vertelt Bob gewoon niet wat er met John gebeurd is? Je bent undercover en John was een bedreiging voor de hele operatie.
  • Die dochter moet met haar neus uit haar vaders zaken blijven
  • Wapenhandelverhaal is geloofwaardig, ik zou liever alleen hierop willen focussen
  • Ik snap dat je wraak wil, maar je neemt zoveel risico Bob.
  • Ferry moet ophouden met zijn Danielle. Dat verhaal hadden ze van mijn part mogen afsluiten
  • Hoeveel keer nog moeten ze het herhalen: als je bedreigd wordt door een target dan ga je naar je baas en lossen jullie het samen op. Hij maakt het alleen maar erger.
6 likes

Het is voor mij:
1 - goed
2 - wat @Daelyss zegt
3 - nog erger

2 likes

Eigenlijk vind ik de volgorde van t verhaal ook raar.

1. Drugs gebeuren in brabant undercover agent wilt ferry op pakken.
  2. Ineens een uitstapje naar westvlaanderen.
  3. Terug naar brabant (of waar de hell ze ook zijn) under cover agent werkt samen met ferry om andere drugs mensen uit ferrys wereld op te pakken.

Net de kerstfilm Single all the way gekeken.

Man gaat naar familie voor kerst, is vragen over relatie zat en vraagt daarom zijn beste vriend zich voor te doen als z’n vriendje.

Ultra cliché ( gelukkig wel eens met een lhbt twist en zelfs niet geheel wit, jaja!) en behoorlijk slecht geacteerd maar heb me goed vermaakt.

Een kerstfilm hoort tenslotte een tikkie slecht te zijn.

7 likes

Nee het komt helaas pas later op Ziggo las ik, dus ik wil het ook graag weten!
Volgens mij werkt HBO met VPN niet, en SKY (UK) ook niet…

1 like

De reboot is pas te zien wanneer HBO MAX in Nederland beschikbaar wordt. Helaas…

1 like
Succession s2e8

Hahahahaha die rap van Kendall

4 likes

Omg ik heb even de trailer gekeken en dit is echt perfect :weary: had ook een Hallmark kerstfilm gevonden met een lesbisch koppel maar die is hier weer nergens op een streamingdienst te vinden natuurlijk

Ja voor zover ik weet is dit de eerste mainstream kerstfilm met een lhbtq inslag.
Nogmaals, het is echt niet “goed”, maar zeer vermakelijk en hartverwarmend.

Alle Hallmark films mogen wat mij betreft op de brandstapel :fire:

2 likes

Dit wil ik ook graag weten!

Vond het echt een bagger seizoen. Jammer.

1 like

Haha ja nou als het lekker weg kijkt vind ik het prima. Weer eens wat anders op de buis.

3 likes