Gametopic

Ja dit had ik ook al gelezen maar word er niet per se wijzer van. Kan het dan dus wel op de switch maar zonder split-screen of juist alleen op de switch?

Zoals ik het begrijp kan je enkel op de Switch versie een multiplayer waar je geen internet voor nodig hebt spelen, maar je moet wel beiden je eigen switch hebben. Wat jij wil zou dan niet werken.

Ja, precies! Dat vermoedde ik ook. Alleen hier staat dan weer dat het wel met 1 console kan :weary:

Haha fuck. Beter reageert iemand die het daadwerkelijk kan testen

1 like

Heb de pro controller net op de gok gekocht en het kan :partying_face::partying_face: dus voor alle Stardew spelers; je kan met twee controllers gewoon split screen spelen!

3 likes

Weet iemand leuke spelletjes voor op de iPad?

Bedoel je “echte games”
Dan bijv
Stardew valley
Don’t starve

Of bedoel je in de trant van candy crush?
Dan vind ik leuk
Farm heroes super saga
Best fiends
Jewel mania

1 like

Meer mensen die life is strange spelen ? Ik heb zojuist true colors voor de switch. Ziet er gaaf uit.

2 likes

ja echte favoriet

Dit spel lijkt me ook heel leuk maar zie in reviews dat je het in zo’n 12 uur uitgespeeld hebt. Weet iemand of dat klopt? Vind ‘m dan erg aan de prijs…

1 like

Yes heb LiS en LiS2 gespeeld. 2 vrij recent. Vind de spellen ook erg duur net als @RupiKaur zegt, maar heb deel 1 en 2 beiden in de sale voor max €15 gekocht. Hou enorm van de storytelling en consequenties in games! Heb het ook nog niet beter gevonden, misschien alleen Detroit become human, maar vind dan bij LiS de gameplay beter eromheen :grin:

1 like

Overcooked is 2 euro voor de Switch nu, zelf direct gekocht om met kerstvisite te kunnen spelen :grin:

2 likes

Heavy rain en Beyond two souls zijn ook spellen met consequenties! Van de makers van detroit. Hele spannende spellen zijn het ook

1 like

Ja dat klopt wel ongeveer. Ik deed er meestal maar zo’n 3 dagen over.

Ik heb zoveel zin om cooking mama te doen op de switch maar de reviews zijn echt moordend slecht helaas. Heeft iemand aanraders voor iets vergelijkbaars (hoeft niet koken te zijn maar iets van hetzelfde kaliber)?

Ik heb vanmorgen Days gone voor de pc gekregen van mijn vriend.
Die is gaaf!!

1 like

Ik wil dat oooook :frowning: Schijnbaar is het nu gemaakt door een andere studio en is het daarom slecht. Zoiets las ik. Vind dat zo heerlijk nostalgisch, vroeger uren gespeeld.

1 like

Speelt iemand house flipper? Deze is nu 5 euro en ik weet niet of het heel leuk is.

@Evenveel Ik moet dan toch gewoon aan Animal Crossing denken, al speel je dat waarschijnlijk al. Vooral omdat je nu ook een boerderijtje kunt maken en kunt koken, maar echt hetzelfde is het natuurlijk niet.

Mijn vriend en ik hebben laatst een Xbox Series S gekocht, omdat er qua consoles verder weinig te krijgen is (en we hebben Netflix uitgekeken). Echt heel blij mee! Heb er GamePass bijgenomen en ben nu druk bezig met Dragon Quest XI. Eerder had ik er het geduld nooit voor om lange games te spelen, maar vind deze echt super leuk. Samen spelen we meer games als Halo en Gears of War enzo.

Nou ik heb animal crossing maar de update nog niet gespeeld! Dus dat klinkt heel goed :grin:

1 like