Ups probeert het maar 1 keer daarna gaat het naar een afhaalpunt. Zo te zien ligt het bij Casa in Gent. Je kunt voor de zekerheid wel even bellen met ups, aan de telefoon vind ik ze heel behulpzaam.
Ik vind dat wel een leuke plek! Ook dichtbij Tilburg
Oh, goed dat je dit zegt, want ik kom idd van ING en wil voor een gezamenlijke rekening gaan. Ik hou idd juist van het vlug heen en weer boeken.
Ik zoek een pyjama voor m’n boyfriend. Enig idee waar ik een beetje goede / comfortabele pyjama voor mannen kan kopen? Heb gewoon geen idee waar te shoppen voor mannen, behalve bij h&m maar daar vind ik zelf de vrouwen pyjama’s niet zo lekker zitten…
C&A of Uniqlo o.a., goeie basics
Mijn man heeft deze en ookal ziet die eruit als een kind erin, de stof is zo lekker
Bij america today hebben ze ook van die lekkere flanellen pyjama’s
C&A heeft echt fijne kwaliteit pyjama’s.
Maar of dit nou iets is waar je met ananaswater tegen kunt vechten?
Misschien bedoelt ze radicalen, maar dat maakt het niet veel beter
Of radiation
Ze bedoelt (Vrije) radicalen denk haha
Oké maar grote kans dus dat het effectief in die winkel ligt? Vond het gewoon zo vreemd dat er geen adres bij stond etc., was niet zeker of ze misschien iets anders bedoelden. Ik ga straks eens kijken!
Zo interpreteer ik het wel.
Maar er had wel een briefje in jouw brievenbus moeten liggen! Maar dat is UPS bij mij ook wel eens vergeten…
Heeft iemand hier weleens geretourneerd bij Lucy & Yak? En ging dat goed? Ik heb gewoon geduld, maar het was nogal een aankoop.
Werkt hier iemand bij de Mediamarkt?? Stuur me dan een berichtje, want bij de klantenservice hangen ze gewoon op.