Durf te vragen #5

Nee maar ik bedoel ook niet als je meerdere dropjes achter elkaar eet. Maar de volgende dag ofzo of dagen later. Dan is het effect er voor mij een beetje vanaf @FrauHelga

1 like

Dus voor het ultieme ā€œbek-samen-trekā€ gevoel kan ik het beste niet meerdere snoepjes achter elkaar eten?

Weg

Als jullie samen een lening aangaan, dan lijkt het me in het redelijke dat je broer alle nodige informatie krijgt. Dat is tenslotte van jullie gezamenlijk belang.

1 like

Huh jij hebt je bankier maanden niet gezien? Wie ziet Ć¼berhaupt zijn bankier?

Of is dit in Belgiƫ?

4 likes

Klopt!
Bij de kaakchirurg gebruikten we vitamine C-poeder bij mensen die een speekselsteen hadden die een speekselklieruitgang blokkeerde, dat is heel zuur en zorgt dat je speekselklieren dus krachtig samentrekken en daarmee hopelijk dat steentje losduwen. Ik zou wel benieuwd zijn of die sour patch dan zuurder is of niet.

1 like

Dit zijn de ingrediƫnten haha, het zegt mij allemaal vrij weinig :joy: heb zelf geen ervaring met vitamine C-poeder dus kan niet vergelijken haha.

Samenvatting

Sour Skittles

Sour Patch

1 like

Oehh door jouw post heb ik eeer wat besteld bij Anneke, inclusief deze snoepjes. Ben benieuwd

1 like

Ik vind die extreem zoute boxhandschoentjes het lekkerst. :drooling_face: De volgende keer bestel ik die weer mee.

1 like

in wat voor fysieke winkels heb je nu nog een fatsoenlijk bikini/badpak assortiment? ik weiger die krengen online te bestellen

1 like

Lingerie-afdeling van de Bijenkorf?

1 like

Ik ben een kerstpakketje aan het maken voor mijn zus die in Nieuw-Zeeland woont. Ik wilde een beetje als grap een blik ragout met pasteitjes in verpakking erbij opsturen. Maar ik vind het heel onduidelijk of ik niet-bederfelijke voedsel mag opsturen? Ik lees veel verschillende dingen en ik neem liever geen risico, want ze zijn in NZ volgens mij erg streng.

1 like

ik las ragout met paaseitjes

8 likes

Ik hoop dat ik met het plaatsen van de t de verwarring kan wegnemen hahah

1 like

gelukkig maar want ik zou als NZ border control ragout met paaseitjes absoluut direct laten vernietigen
uit principe

2 likes

Weet iemand of er nog ergens plastic wattenstaafjes te koop zijn? Mag ook online. Of heeft er iemand toevallig nog een doosje staan?:sweat_smile: Mijn vriend gebruikt ze voor zijn hobby en de kartonnen zijn blijkbaar niet hetzelfde in gebruik. Ik kan ze nergens meer vinden (yay, voor het milieu).

Bij action volgens mij?

1 like

Heeft iemand de tip voor nƩt iets te ruime pumps? Kan ik hier nog iets aan doen of is dit geen verstandig idee?

Ik heb nog wel een open doosje, maar weet niet hoeveel er nog in zitten. Zou je vriend daar al wat aan hebben of heeft hij er echt heel veel nodig?

2 likes

Hij is overal blij mee! Ik zal je morgen even dmā€™en. Thanksā˜ŗļø

1 like