Durf te vragen #5

Ja, het staat er een beetje onhandig. Ik kon het ook pas vinden met doorklikken hoor. Geniet van je weekend haha!

15 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Huishoudtopic

7 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Filmtopic

Iemand hier ervaring met de boxsprings van swiss sense?

Yes, ik vind ons bed fijn maar niet heel bijzonder of zo. Gewoon prima!

1 like

Weet iemand of je bij een corendon hotel mee mag ontbijten met hotelgasten als je zelf geen gast bent? Ik weet dat je bij veel vdvalks gewoon kan reserveren maar kan het op de site niet vinden

Yep, wij hebben er 3 jaar geleden eentje gekocht. Ik vind dat de matrassen en de topper soms wat snel verschuiven, en de topper verliest z’n vorm wat snel (de stof eromheen wordt ribbelig op de plek waar je ligt zegmaar). Maar vind hem wel echt super comfortabel, heerlijk bed.

1 like

Wat voor materiaal heb jij van de topper? En waar koop je meestal de hoezen voor de topper want hoorde in de winkel dat je bij de meeste winkels geen hoeslaken kan vinden van 14 cm hoog.

1 like

Stel je koopt iets bij een winkel, maar het geld is niet afgeschreven. Gebeurd dat dan nog later? En wat gebeurt er dan als je geen geld op je rekening heb staan (als je dat heb overgeschreven naar een andere rekening)?

Pfoe daar vraag je me wat, dat zou ik na moeten zoeken en daar ben ik nu ff niet voor in de gelegenheid. Kan morgen wel ff kijken als je wilt?
We hebben een molton om de topper ook bij swiss sense gekocht, die is qua hoogte gewoon voor een normaal matras dus je houdt dan wat stof over. Een hoeslaken heb ik eentje van de HEMA, die is wel speciaal voor een topper maar zit vrij strak (ondanks dat de maat wel klopt), en de rest ook gewoon voor normale matrassen. Die stof die je overhoudt kun je heel makkelijk wegstoppen aan de onderkant. Ik heb 2 jersey hoeslakens van Wehkamp eigen merk die ik heel fijn vind.

1 like

Aah top! Thanks voor de info, als je nog zou willen kijken naar de materiaal morgen heel graag!

1 like

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Huishoudtopic

Nu het toch al over bedden gaat, iemand tips voor fijn beddengoed? Ik heb nu linnen van h&m maar wil iets nieuws.
Linnen of katoen (het liefst zo zacht mogelijk).

Ik heb er een van wehkamp’s own van katoen. Blijft mooi. Weet niet of ie aan je zachtsheidseis voldoet, maar ik vind 'm fijn

2 likes

Jaa dat gebeurt zeker nog later, ik heb dat ook wel een paar keer gehad. Ook als je geen saldo hebt wordt het bedrag dan gewoon afgeschreven, zelfs als je zelf niet rood kunt staan. Dan krijg je een negatief saldo.

1 like

Wij hebben nieuwe buren en hebben ze verwelkomd met iets lekkers. Nu zijn wij uitgenodigd voor een borrel. Moeten we iets meenemen of hoeft dat niet?

1 like

Ik vind het niet meer dan normaal eigenlijk als je iets mee zou nemen, al is het maar om het gebaar. Niks mis met chocolaatjes/flesje wijn of zoiets.

5 likes

Ook vind het beddengoed van Essenza fijn. Vooral dan de katoen satijn, echt heel zacht en glad. Is wel vrij prijzig en de prints moeten net je ding zijn (vond vorig seizoen bijv niks). Je ook nog even kunnen kijken bij de HEMA, die katoenen satijnen dekbedovertrekken zijn ook heel zacht en dat zijn wat meer rustigere kleuren.

Is linnen trouwens zacht als beddengoed? Ik vind het een fijne stof voor kleding, maar het heeft, voor mij idee, ook iets ruws ofzo

Edit: Essenza beddengoed blijft een echt heel lang mooi. Ik heb een al wel tien jaar en de kleuren zijn nog steeds goed. Het is de prijs wel waard om dat opzicht

3 likes

Mijn moeder heeft laatst bij dekbed discounter hoeslakens voor hun topper gekocht van 100% katoen, die waren ook niet zo duur zei ze.

3 likes

Ja ik vind linnen echt mega fijn! En het is echt heel erg zacht.

Het heeft ook heel veel voordelen. Even gegoogled en dit artikel legt het goed uit:

Nu ik dit lees wil ik eigenlijk alleen maar linnen :joy:. Jammer dat het zo duur is.

2 likes