Oeh ja ga ik kijken, was ook erg onder de indruk van Raw
de enige film die ik wil unseen is The House That Jack Built.
meerdere scènes die op mijn netvlies staan gebrand waar ik soms at random aan moet denken en echt niet goed van word.
geen aanrader!
Net de film After We Collided gezien. Wat een ontzettend slechte en domme film, kan er geen verdere woorden aan vuil maken. Zal er ook nog even bij vermelden dat ik echt een ontzettend lage standaard en wansmaak heb en graag naar trash tv kijk dus als zelfs ik dit slecht vind dan is het wel heel erg. 2/10 would not recommend.
Ik zat steeds te denken wat is dat toch met die film RAW, maar bij deze vertoning vielen er veel flauw en moesten er ook wat kotsen. Toen durfde ik niet meer, haha. Haat aan horror.
En deze film heeft ook weer horror elementen. Heel misschien dat ik heb dan eens thuis ga kijken, want het idee is zo tof!
Afgelopen week Black Widow gezien! Echt een aanrader, ben vooral fan van Florence Pugh. Zo benieuwd hoe zij verder in andere Marvel films/series gaat zijn.
Ik heb een pesthumeur en voel dat ik moet huilen maar het lukt me maar niet. Heeft iemand een tip voor een ultieme jankfilm die ik vanavond kan opzetten? The Notebook doet me niks trouwens mag op netflix en disney+ zijn
Me before you. Heb laatst ondanks ik m al eerder heb gezien laatst zo zitten janken hierbij. Maar misschien was ik gewoon labiel die dag😂
Oh en demain tout commence. Heb toen in de bios ziten janken. Maar wel frans dus wel opletten, daar moet je ook maar zin in hebben.
Coco op disney
Bij de film Remember Me moet ik telkens janken, vooral het eind.
Ik heb laatst Fatherhood gekeken en zowat de hele film moeten huilen
Manchester by the Sea is echt afschuwelijk treurig. Geen garantie dat het huilen binnen een dag weer ophoudt though
Niet echt typische huilfilms maar Marley & Me en Up doen me altijd wel huilen op een bepaald moment. En Remember Me zoals @Blush zegt, kan al bijna janken als ik er alleen maar aan denk
Geen idee of die op Netflix of ergens staat maar : Hatchi. Helemaal als je zelf huisdieren hebt.
De enige films waarbij ik ooit wat tranen heb moeten laten zijn The Boy In The Striped Pyjamas & Room.
Ja Hachi! Ik heb bij die film echt tranen met tuiten gehuild en ik had niet eens huisdieren! Staat trouwens nog op Netflix
Ik worstel me door “Blood red sky” heen op Netflix. Wat een gare film, en toch wil ik weten hoe het eindigt.
Nou ik heb weer wat gezien hoor.
Rust Creek - 3/5 - Nieuw op Netflix, gaat over een meisje dat gestrand raakt in de bossen van Kentucky, waar ook criminele creeps zitten. Raad hem niet heel erg aan, was vrij saai.
Het Diner - 2/5 - Stond op Videoland, wat een kutfilm, zooo traag.
13 Going On 30 - 3/5 - Grappig en kijkt lekker weg, had dit als tiener helemaal leuk gevonden haha.
Chernobyl 1986 - 3/5 - Nieuw op Netflix. Kreeg een slecht cijfer op imdb maar ik vond het alsnog wel een spannende en oké film. Alleen niet te vergelijken met de serie, die is echt 5/5.
The Last Letter From Your Lover - 4/5 - Ook nieuw op Netflix. Heel leuk! Gaat over een journaliste die liefdesbrieven uit de jaren '60 vindt van een vrouw en man die een affaire hebben.
50 First Dates - 4/5 - Geen idee waarom ik deze nog nooit had gezien, maar zoals verwacht een hele leuke comedy.
The Miseducation of Cameron Post - 3/5 - Wel een prima film op Videoland. Gaat over een meisje in de jaren '90 dat naar een christelijk opvoedkamp wordt gestuurd omdat ze op vrouwen valt.
Ik heb laatst All together now gekeken op netflix. Vond het een leuke film en moest ook wel huilen, maar ik jank al snel bij films.
Zoooo A24 gooit ff een trailertje online voor Lamb, komt 8 oktober uit.
Ik wil dit aan de ene kant heel graag kijken en aan de andere kant heel graag niet
Ziet er interessant, maar ook eng uit.