Ik heb zelfs een sla centrifuge
Dat is juist het beste effect!
Een walm kan zo ranzig zijn
Het ligt ook aan de geur. Bijvoorbeeld Alien van Thierry Mugler ruik je al als je alleen het flesje hebt vastgehouden op 10 kilometer afstand. Sommige geuren zijn echter veel subtieler dus dan is de âwalmâ om iemand heen ook minder. Misschien eens langs de parfumerie en vragen om wat sterke geuren?
Ik vind een walm parfum ook heel goor. Een parfum hoor je subtiel te ruiken als je dichtbij iemand staat, niet door de hele gang als diegene daar een half uur geleden heeft gelopen.
Heel veel parfums zijn ook gewoon niet zo lekker. Durf zelfs te zeggen dat ik het een beetje aso vind om die lucht aan anderen op te dringen door er overmatig mee te sprayen.
Haha ja mân vriend zegt altijd: âeen parfum moet je ontdekken, niet aankondigenâ. Ik vind het zelf ook vrij aso om anderen je geur op te dringen. In de bus kan ik er ook echt misselijk van worden als er iemand zoân walm om zich heen heeft hangen.
Ik heb best vaak ontstekingen in mijn tandvlees en dan ga ik spoelen met olijfolie en na een paar dagen lijkt het wel beter te gaan. Maar of het echt aan het oil pullen ligt durf ik niet te zeggen.
Ahahahaha als ik niet beter wist dan had ik gedacht dat jij mân zusje was die hier stiekem ook een account had
Hmm ik had dit laatst gelezen in de Chantal volgens mij. Maar dit artikel ontkracht het. Er zit geen slagader bij je navel en je moet juist spuiten waar slagaders zitten. Nou ik weet het dan ook niet meer hoor, haha.
Ik ben tante van 6 neefjes/nichtjes. Voor hun verjaardag krijgen ze allemaal een cadeau, zwemdiploma geef ik ze geld en af en toe trakteer ik ze zomaar op een cadeautje of een klein uitje samen. Nu hebben ze allemaal hun rapport gekregen maar is het gierig om ze iets van snoep te kopen? Heb zelf nogal weinig te besteden. Wil niet overkomen als de gierige tante
Je hoeft niet eens iets te geven voor het rapport. Dus snoep is al meer dan genoeg vind ik
Ik was net zo blij (of misschien wel blijer) geweest met snoep als met geld hoor, is toch al super lief dĂĄt je iets geeft!
Ik zou mij niet verplicht voelen als tante aan alle neefjes en nichtjes elke keer geld te geven. Een zakje snoep is ruim voldoende! Op die leeftijd was ik al super blij met een zakje snoep.
Dan koop ik gewoon een zakje snoep! Moet misschien stoppen met vergelijken wat andere geven.
Of tracteer ze op een ijsje. je bent sowieso geen gierige tante.
Ik vind dit al heel lief en veel.
Ik heb vroeger nooit iets gekregen voor een rapport, vind het al heel bijzonder dat je daar aan denkt. Natuurlijk is snoep ook goed, dat is juist heel leuk!
Ik heb al een heel lijstje met dingen die ik wil meenemen maar wat mosf ik volgens jullie echt meenemen uit een Zweedse supermarkt?
Heeft iemand ervaring met het gebruiken van de handwas dylon textielverf? (dus niet voor de wasmachine)
Het is voor mij al lang geleden en ik weet niet meer precies hoe het moet, en de gebruiksaanwijzing klopt niet helemaal:
Gebruiksaanwijzing
Gebruik
- Weeg het droge textiel en was het grondig. Laat het textiel vochtig.
- Trek rubberen handschoenen aan en los de verf op in 500 ml warm water.
- Vul een kom of roestvrij stalen gootsteen met ongeveer 6 liter warm water (40°C).
- Roer er 250 g zout door. Voeg de verf toe en roer alles goed door.
- Dompel het textiel onder in water.
- Roer 15 minuten lang door en roer vervolgens gedurende 45 minuten regelmatig door.
- Spoel het textiel af in koud water. Het textiel in warm water wassen en laten drogen (uit de buurt van directe hitte en zonlicht).
Er staat eerst dus dat je je textiel zorgvuldig moet wegen, maar daarna staat er nergens iets over hoeveelheden of verhoudingen op basis van gewicht.
Dus of er staat per ongeluk bij dat je het moet wegen, terwijl dat niet nodig is, of ze slaan een belangrijke stap over. Ik kan me wel herinneren dat ik vroeger ook de stof moest wegen maar dat was misschien voor de machineverf.
En ergens anders vind ik de stappen zonder wegen, maar dan staat er dus ook niet dat je je textiel van tevoren nat moet maken. Moet het nou nat of droog?
Drop met chocola
Oh bedankt!
Dat stuk hierboven komt ook van de website, maar dit kreeg ik op de een of andere manier niet gevonden? Toe aan weekend denk ik