Vegetarisch eten

Ik vind deze heel lekker

10 likes

Weet iemand een goed alternatief voor de spekjes van de vegetarische slager? Er staat op hun site dat ze met een alternatief zijn gekomen maar die vind ik nergens. En nu hebben ze een gerookte versie en dat is precies niet wat ik zoek. Ik vond ze zo lekker omdat je ze heel hard uit kon bakken, ze perfect zoutig waren en niet gerookt

Die van vivera? Die vind ik iig heel lekker en kan je heel hard uitbakken (duurt wel lang).

1 like

Nee die vind ik dus echt gerookt smaken!

2 likes

Ooh! Dat vind ik bij die van ah huismerk juist, misschien vind jij het daar dan weer niet :p?

Ik krijg altijd keuzestress van Indiaas bestellen. Dus vertel, wat is jullie favo vegetarische gerecht?

Wij hebben nu Paneer jalfrezi en paneer dansak besteld. Gaan maar gewoon de hele kaart af komende weken, haha.

1 like

Curry Malai met paneer :orange_heart: Met (knoflook)naan! Love it.

2 likes

Palak paneer :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: spinaziecurry met paneer

3 likes

Butter paneer of dhal tadka of saag paneer

2 likes

Alleen vega?

Non-vega:
Chicken jalfrezi
Butter chicken
Rang joshan lamb curry
Qorma

Vega
Paneer met Palak = spinazi

Vind basic Naans het beste

Samosa met aardappel vulling
Tandoori kip

1 like

Ja dit is het vegetarisch eten topic :’)

Mijn favo is ook paneer jalfrezi :heart: of tandoori paneer

1 like

Vraag stond eerst in het “durf te vragen” topic en is pas net gesplitst hier naar toe …

oh dan neem ik het terug! Sorry :cry:

1 like

Hoe is de Vivera kroketburger? :grin:

1 like

Heerlijke vraag ook om 2 uur ‘s nachts

12 likes

Ik vond hem oké, prima van smaak maar ik haal er absoluut geen kroketsmaak uit.

1 like

Als je geen kroket verwacht vind ik m lekker! Hij is vrij stevig van binnen, niet zo vloeibaar als de ragout in een kroket normaal is. Ik vind m chill op een broodje met honingmosterd en sla

2 likes

Ik vond hem niks aan, het smaakt totaal niet naar een kroket

2 likes

Verwacht geen McKroket

Ik vond ‘m echt goor

2 likes

Niet lekker. Proefde totaal geen kroketsmaak. En zelfs met heel veel saus erbij was er nog niets lekkers van te maken.

1 like