Meer kado ideeën please ik heb de bekende advent kalender gegeven voor in de slaapkamer. En voor onder de boom doe ik een mooie fles whiskey.
Dit is idd echt een superleuk spel!! En heb je zelf ook nog wat aan houd niet zo van de typische playstation spelletjes maar dit is heel leuk om te spelen
wij hebben deze en die is prima!
Is er ook in het goud en rose goud. Vereiste van de cocktailshaker was volgens mijn vriend wel dat hij tweedelig was, en niet zo’n dopje heeft (want, dan past er meer in ofzo). Dus dat je de cocktails uitschenkt met dat ding met dat spiraal (ekte kenner hier hoor)
Dingen die ik aan mijn vriend geef/heb gegeven:
- Weber gasbbq bijbel
- pakket om negroni’s te maken (drank, mooie glazen en ijsblokjesvorm)
- boek the atlas of furniture design
- kasjmier huispak
- vitra toolbox
- airpods
- mega fles tabasco
- espressokopjes
- leren macbookhoes
Cadeaus voor kerstspel dobbelen, kleine en grote formaat cadeaus iemand ideeën?
Mijn vader wordt volgende maand 55, en vraagt om weckpotten voor z’n verjaardag
Ik vind dat alleen zo karig, heeft iemand leuke ideeën om ze mee te vullen?
Snoep of alcohol is niet geschikt helaas
De potten zijn beiden 2 l en hij is echt moeilijk
losse thee?
Dank voor je idee maar de potten zijn heel groot en hij haat thee. Hij haat eigenlijk alles, dat is wat het zo moeilijk maakt.
Wat wil hij ermee gaan doen? Fruit inmaken ofzo? Want dan zou je misschien daar nog accessoires voor kunnen kopen en misschien een boek met recepten?
Sokken, koffiecupjes (als hij die gebruikt), zakken drop of nootjes, vogelvoer? (Weinig dingen waar mijn vader zo blij van wordt als van vogelvoer haha)
Wat voor soort kruidenmixen worden er gemaakt? Kun je eens wat noemen? Ik ben benieuwd of er bv Indonesische kruiden/gerechten instaan (voor bv nasi) maar ik kan niet echt vinden op welke keuken het boek zich richt.
Bepaalde crackers of nootjes? Misschien je moeder appen of je vader van iets stiekem veel eet?
Misschien vullen met “bonnen” voor immateriële kadootjes zoals samen lunchen of minigolfen of wat hij ook maar leuk vind
Tip voor de mensen die dus cocktail gerelateerde cadeau’s kopen, zo’n apparaat om crushed ice mee te maken is ook handig voor bijvoorbeeld mojito’s. Ik heb het zelf een hele tijd terug gekocht bij Casa, maar het zal vast ook wel via Bol of een andere webshop te koop zijn. Echt zo’n ding waar je niet aan denkt, maar wel leuk is voor erbij.
Ja natuurlijk, ik heb het boek zelf. Maar oa: Kruidenbotermix, café de paris-mix, viskruiden, chilimix, Stroganoffkruiden, Tikki Masala, Nasi, bamikruiden, satesaus kruidenmix, kerriepoeder,paella-kruidenmix, macaroni mix, kebab kruidenmix, boboti, koekkruiden etc.
Dit is uit spice wise 1. In het tweede deel staan wel veel meer buitenlandse mixen in. In deel 1 is het een beetje 50/50. Als je graag met pakjes en zakjes kookt maar het liever zelf wilt mixen dan is dit boek sowieso een aanrader. Er is nu ook een derde deel uitgebracht en die heeft allemaal kruidenmixen voor groentes. Is ook een hele leuke!
Mijn vriend is jarig komende maand en word 25.
Ik wil hem 25 cadeautjes geven.
Ik ben al een eind maar misschien hebben jullie nog leuke originele ideeën. Zijn passies zijn geschiedenis, speciaalbier, nieuwe steden ontdekken, wielrennen.
Help mij aub! Mijn ouders zijn een ramp om cadeaus voor te kopen. Heb een boek voor ze en overweeg een sjaal en handschoenen voor beide. Omdat ik niks weet. Of matchende huispakken ( gaat een van de twee niet dragen). Help help help. Een cadeau voor koppels. Weekend weg is lastig met Corona en risicogroep.
Ik weet niet wat je budget is maar anders is een surprise me tripje misschien leuk. Geloof dat ze ook cadeaubonnnen hebben.
Ik postte deze onlangs, doe 30 cadeautjes voor mijn vriend in december. Kan je misschien nog wat inspiratie uit halen @Fotorolletje?
Verder denk ik nog aan een museumpas/-bezoek of een 100% boekje van een stad die jullie samen willen gaan ontdekken.
Dankje!
Dit doe ik niet, maar soms is het wel fijn om één batch te maken ipv elke maaltijd weer te gokken hoe de verhouding ook alweer moest van 6 kruiden. Ik wil zelf dus kruidenpotjes maken voor enkele gerechten maar zoek nog een inspiratiebron Ga eens kijken of ik het boek tweedehands kan vinden!