8 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Modetopic #2
Hier laatst ook mieren in de keuken. Ik heb een munt van 5 cent neergelegd op de plek waar ze volgens mij binnen kwamen en een munt halverwege hun looproute en heb ze niet meer gezien
Primark
Mijn vader deed het vroeger en die kreeg met kerst soms wat extra’s van mensen. Dus het kan wel maar denk dat de bezorger wel even gek op zal kijken want geen feestdagen.
Heeft iemand wel eens haar (deel van het) toetsenbord van een macbook laten vervangen/repareren? Voor hoe lang was je je laptop ongeveer kwijt toen?
Wel al lang geleden, 10 j, maar ik was hem zeker een week kwijt.
Dit was vorig jaar een forumtrend toch? Ik twijfel nu tussen deze en arizona birkenstocks, iemand advies?
Nou hier dus niet 7km op gaan wandelen voor de rest lopen ze heerlijk. Heb ze vorig jaar een middagje naar de dierentuin aangehad en toen had ik nergens last van. Als je wat bredere voeten hebt een halve tot een hele maat groter bestellen, want ze zijn vrij smal aan de voorkant
Haha zag jouw post net na deze post, thanks!
Deze! Zitten heerlijk.
Ik heb dat 2 jaar geleden laten doen bij zo’n officiele Apple gecertificeerde dinges. Ik was mijn laptop 6 weken kwijt.
Vorig jaar naar Griekenland was gewoon elke stoel gevuld, heb geen recente ervaring.
Ik heb deze twee jaar terug in het zwart gekocht, en naar aanleiding van jouw bericht nieuwe in het zwart en bruin gekocht. Ze zitten echt fantastisch! Lopen lekker zacht. Wel wat warm, maar het loopcomfort maakt dat zeker goed!
Ik zag dat bij heel veel webshops de maten zijn uitverkocht dus ik ben bang dat ze uit het assortiment gaan.
Ik heb ze weer doorverkocht want het randje onder mijn tenen zat gewoon echt niet lekker als ik er langer op liep. Ik zou dus voor Birkenstocks gaan. Maar volgens mij waren er zoveel mensen enthousiast dat ik me afvraag of ik niet gewoon een beetje raar ben.
Ik heb ze vorig jaar ook gekocht na alle goede ervaringen op het forum. Ik kan er geen 10min op lopen. Heb wel hele moeilijke voeten.
Mijn ervaring is dat er geen stoelen gereserveerd/leeggehouden worden, althans niet met KLM…
@stervis oh shit dat is wel lang! Ik dacht heel naïef dat het binnen een dag wel klaar zou zijn. Kregen jullie toen wel een vervangende mee om in de tussentijd te gebruiken?
Nee. Maar misschien zijn ze nu wel sneller hoor maar 1 dag vaak niet. Toendertijd waren er veel mensen met toetsenbordproblemen.
Neen, ook niet naar geïnformeerd