Hoe vieren mensen buiten Nederland hun 50e verjaardag? Is er dan ook een pop???
https://youtu.be/fyMtQbr_17g deze?
(Sorry ik Las verkeerd maar laat hem lekker staat is een fijn nummer)
Wat is een goed borstel voor de ondervacht van mijn kortharige kat? Ik had begrepen dat furminators weer te aggressief zijn?
Klopt met een furminator maak je de vacht kapot.
Een slickerborstel kan wel. Maar niet te vaak doen, want dan verhaart alleen maar meer. Dus alleen gebruiken om de losse haren eruit te kammen.
Weet iemand waar ze al opblaasdingen voor in het zwembad verkopen? Heb twee jaar geleden leuke dingen bij Kruidvat gekocht. Een soort stoel en een opblaasbaar stuk fruit maar wil nu nog een luchtbedje of zo’n water hangmat en geen zin om naar 40 winkels te gaan.
Was gister in de Kruidvat bij ons en zag nog niks van waterpistolen en speelgoed enzo
Hema of speelgoedwinkel.
Aargh ik heb ineens allemaal mieren in de keuken. Ze komen binnen via een kier in de vensterbank. Heb alles al schoongemaakt en daarna ook nog een keer met azijn (dat zouden ze vies vinden), etenswaren weggehaald en het leek even minder te worden maar ze zitten er nog steeds. Zo vies, overal jeuk ook gelijk.
Iemand DE tip?
Tandpasta in die kier doen
Goeie! Maar kunnen de mieren die dan al binnen zijn nog wel weg? Of gaan die dan vanzelf dood?
werkt dat echt? Ik heb ineens ook weer vet veel mieren @Mar22 Moet eigenlijk nog even naar de bouwmarkt om die spleten dicht te kitten, maar heb ook wel eens gehad dat ze daar gewoon doorheen vreten
miertjes :cry:
Ik heb de kieren volgeduwd met kaneel, dat werkt ook top!
Geen idee, daarvoor zou ik lokdoosjes neerzetten
@Max mijn ouders deden het vroeger altijd en heb wel het idee dat het werkte
Is het toevallig op een kit rand? Dit hadden wij namelijk deze week. We hebben daar een nieuw laagje kit overheen gedaan en dat lost het op. Tijdelijk oplossen met wat duct tape werkte overigens ook prima.
Action
Ik wil graag 1 exclusief artikel van het Parool lezen. Vind het prima om daarvoor te betalen maar wil niet meteen een abonnement. Maar ik zie op de website niet de optie om 1 artikel te kopen. Weet iemand of dat kan?
Je kan eventueel een gratis proefabonnement nemen op Blendle?
En mocht je het illegaal willen doen: incognito of direct op escape drukken als je op de link klikt werkt vaak goed.
Thanks. Via Blendle moest ik credits bij kopen om het te lezen, dus dat werkte helaas niet.
Samenvatting
De illegale manier werkte wel. Voel me nu wel heel slecht omdat ik wel vind dat ik hiervoor moet betalen. Ben veel te braaf hiervoor 🥲
Long shot maar is er hier iemand die Hebreeuws spreekt en die ik een vraag kan stellen?