Oh ik ben de enige nee bij die lichtblauwe zie ik, de nee is omdat ik de kleuren niet zo mooi vind, vind het model je wel mooi staan. Die eerste vind ik zo’n jurk die altijd kan (ideaal dus denk ik), en de tweede vind ik echt prachtig (die kleuren ).
Eerste drie zijn blijvertjes! Staan je supermooi
Joeee bedankt allemaal! Heb de foto’s weer verwijderd. Ik houd ze alle 4 maar, moet gewoon even een drempel over maar eigenlijk vind ik ze ook heel mooi staan. #geldmoetrollen
Oh nooo ik zag net een FB advertentie en toen werd ik verliefd op deze jurk:
Ik heb hem toch nog maar besteld, want die andere kan ik altijd nog terugsturen haha.
Oh wat mooi
Voor een bruiloft in oktober ben ik op zoek naar een outfit. Ik ben echt geen fashionista en heb geen idee waar ik moet beginnen. Er is niet echt een dresscode en het feest heeft een bohemian vibe, aangekleed in herfst kleuren. En dan moeten we daar iets bij zoeken.
Ik hou wel van een beetje out of the box, all stars of docs bij een nette jurk, cowboylaarzen mag ook. En dan liefst een jurk. Waar zoek ik een jurk met een boho vibe, in aarde/herfst/terra tinten?
Die rode is wel in de richting van wat ik zoek…
Had zelf deze gevonden: ZALANDO
Alleen vind m wat saaiig.
Wat is je budget?
In totaal max 150€
Heel mooi, sieraden zullen deze jurk vast minder saai maken
Ja dat is misschien wel zo. Ik houd m in ieder geval in m’n achterhoofd!
Vraagje. Vinden jullie dat van die Panama Jack sandalen ook wel staan onder wat nettere jurkjes of is het echt meer een schoen voor stoerdere kleding? Gaat om zoiets als dit
Ik vind dit juist iets voor onder nettere jurkjes!
Wat dragen jullie bij mooi weer naar kantoor qua schoeisel?
Omdat er door corona weinig mensen op kantoor zijn (en geen enkele vrouw) vind ik het moeilijk in te schatten wat gepast is, is mn eerste echte volwassenen job haha
Er zijn geen regels naar mijn weten, en iedereen lijkt wel zowat te dragen wat’ie wil maar wil toch graag netjes eruit zien.
Zo draagt mn baas wel hemden maar evengoed converse of andere sneakers wat ik dan weer casual vind.
Kunnen sandaaltjes (open tenen), al dan niet met hak? Weet niet of ik dat te casual vind maar altijd sneakers is soms zo warm aan mn voeten en hou niet zo van loafers…
Bij ons kan dat gewoon, maar ons bedrijf is sowieso vrij casual.
Ik zou het even navragen aan een collega (of er toevallig regels zijn), ik draag meestal loafers en ik wil eigenlijk nog espadrilles aanschaffen. Sandalen met een hak lijken me ook mooi, maar bij veel bedrijven mag je geen open tenen, dus dat zou je denk ik beter kunnen navragen.
Bij ons mocht je bijvoorbeeld geen blote benen en open tenen, maar ik zit in een kantoor waar de hele dag de zon op staat en we hebben geen airco, dus het warmt daar lekker op. Toen heb ik twee jaar terug op zo’n hete dag gewoon een mail gestuurd naar de eigenaar met dat het veel te warm is en dat ik gewoon met blote benen zou komen. Daar moest hij achteraf heel erg om lachen en sinds dien is het allemaal prima.
Soms is er een personeelshandboek waar dit in staat, hebben jullie dat misschien?
Bij ons mag er ook veel, ik draag zelf alleen echt geen teenslippers, verder kan alles wel zo ongeveer.
Heb je een link?
Hij is nu wel uitverkocht