Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een outplacement traject?
Ik heb geen printer, maar wil wat dingen verkopen via Vinted. Ik weet dat er verzendopties zijn waarbij je geen label hoeft te printen, maar een code kan laten scannen bij een pakketpunt en dat het label daar wordt geprint.
Weet iemand voor welke verzendopties je geen printer nodig hebt?
Ja homerr! En postnl. Voor mondial relay (had ik per ongeluk aan staan) moest het volgens mij wel met printen, was heel duur bij de copyshop hahq
Dit kan helaas niet.
Als iemand uit Frankrijk iets bij je koopt via Homerrr moet je alsnog printen, dat niet printen is alleen binnen NL.
Iemand de tip voor een goede zonnebrand die niet plakt, vet is en geen witte waas achter laat?
Ik heb er eentje van biodermal die fijn voor mijn lijf is, maar ik smerig vind voor mijn gezicht
Iemand een tip voor een relatief goedkope bedombouw incl. lattenbodem? Het liefste een die niet kraakt?! 160x200, goede matrassen heb ik wel en die kraken zelf gelukkig niet . Ben wel dik…
Heb nu de Slattum van IKEA maar die is maximaal kut en blijft kraken ongeacht de hoeveelheid wd40 dit ik al in alle verbindingen heb gespoten en het telkens aandraaien van de schroeven…
Gebruik je van biodermal de versie die bedoelt is voor het gezicht? Want die vind ik wel heel fijn namelijk, die is ook matterend voor zo ver dat kan
Je mag mij wel een berichtje sturen!
Ik zag bij @Soy.peor geloof ik (?) dat zij een label als foto afdrukte bij de kruidvat/hema haha. Dat vond ik wel heel slim!
https://www.kruidvat.nl/biodermal-spf50-matterende-zonnefluide-voor-je-gezicht/p/4059301 ik gebruik al jaren elke dag deze, is fantastisch! Trekt heel snel in en totaal niet glimmend/plakkerig
Ik gebruik de Drs. Leenarts (blauwe tube) voor mijn gezicht, enige ook die ik nog aandurf. Meestal koop ik dan een kleine tube voor mijn gezicht, en op mijn lichaam biodermal.
Zou je dan niet een extra (stevige) T-balk in het midden kunnen maken? Of een paar schroeven extra erin zodat er minder wrijving is en de hele boel wat stabieler bij bewegen?
@Falafel bij postnl moet je zelf een label kopen en dan krijg je een barcode en die kun je vanaf je telefoon scannen. En dan plakken hun een sticker. Zelfde met homerr maar wel alleen binnen nederland. Verder print ik idd mn labels uit bij kruidvat. Foto formaat 13x 18 want anders snijd hij een deel af. En je label eerst ff bijsnijden op je mobiel.
Ook fijn voor onder make up?
Weet ik niet, gebruik ik niet zo veel
Er zit al zo’n middenbalk onder. Hij piept en kraakt ook echt aan allebei de kanten en op elk verbindingsstuk…
Nee bij DHL heb je tegenwoordig geen printer meer nodig, je krijgt een QR-code die je mee kunt nemen op je mobiel en dan printen ze het bij het pakketpunt uit. Ik vind jouw idee wel geniaal trouwens @Soy.peor