Werken in de zorg topic

Ik draag ze zelf niet maar zie het de laatste tijd wel meer voorbij komen. Ook tegen vermoeide benen enz.
Medsocks en Mymitella hebben altijd wel hele leuke printjes.
En via Instagram/Facebook zag ik een advertentie van Stox Energy

1 like

In mijn ziekenhuis echt grote maten. Ik heb broekmaat 46 (miss zelfs 48) en heb echt lang niet de grootste maat. Van doktersjas draag ik zelfs maat M omdat die zo groot vallen haha.

1 like

Nee! Maar ik heb daar ook al vaker over getwijfeld. Weet wel dat @Cadeaupapier volgens mij zelf of een collega heeft die die speciale sokken van de hema draagt en die zouden ook heel fijn zijn.

Waarom gaat er altijd nood als ik net op de wc zit? Heb nog nooit zo snel afgerond en mā€™n broek omhoog gedaan.

Herkenbaar :sweat_smile: of als je net met thee in je handen loopt.

Toen ik nog in het ziekenhuis werkte droeg ik altijd compressiekousen (voor hardlopers dus). Lidl had altijd goede tijdens die speciale weken. Of zoals eerder genoemd hierboven stox. Er zit wel verschil in qua merk en compressie. Hema vond ik persoonlijk te weinig doen voor mij.

Wie kijkt er BNā€™ ers in de zorg? Ik vind het heel leuk om te zien hoe ze getraind worden, grappig om te zien dat Olcay het zo goed doet vind dat echt een powervrouw

Ja vond het ook leuk! Ga volgende week weer kijken!

Nee hoor, hij zal niet overleden zijn!
Hij is met 10 mmol de nacht ingegaan, is een prima blds voor de nacht.
Je hebt goed gehandeld door te bellen!

1 like

Verwacht ik niet.
Ook zoā€™n diabeteavp weet wel wat ze zegt. Als dat verwacht had had ze hem wel eens later.overprikken op een later tijdstip.

Dus geen zorgen, dit gebeurt vast geen 2e keer meer :wink:

Heel goed dat je je fout hebt herkent en hebt gehandeld door te melden!!

1 like

Ik heb altijd geleerd: 8 voor de nacht is safe.

Maar misschien is het achterhaald inmiddels, ik pas het wel nog steeds toe. :sweat_smile: Bij enige twijfel laten we altijd na twee uur het prikken herhalen.

2 likes

Misschien een hospice? Alhoewel dat wel alleen maar terminaal is natuurlijk.

1 like

Of een ambulant palliatief team?

2 likes

Zijn jullie lid van een vakbond? Zo ja, waarom en is het het waard? Ik zit te denken om lid te worden maar vind de contributie wat aan de hoge kant.

Ik ben lid en vind t handig. Je kunt een deel van de contributie terugkrijgen van de werkgever in december. Ik laat de belastingaangifte invullen via de vakbond.

1 like

Absoluut! Heb er al goed profijt van gehad. Ik dien altijd de volledige factuur in wordt altijd volledig gedeclareerd :laughing:

De kamer waar wij slapen heeft dit ook allemaal behalve gelukkig wel warm water.

Warm water vind ik ook een basisbehoefte en zou dit wel aankaarten. Wij zitten nu in een oud huisje en hebben uitzicht op een nieuwbouw project dus voor nu vind ik het okƩ.

Nee geen plek. We hebben een hokje van 4m2 waar een mini bureau met krukje, wasmachine en oud papier en alle knutselmaterialen etc staan :sweat_smile: maar eigenlijk hebben wij ook geen pauze maar ik mis dan meer een kantoor waar je rustig kan zitten
Wat vervelend dat het steeds wordt uitgesteld. Bij ons is het ook nog niet concreet maar hoop toch wel dat het doorgaat. Bij ons wordt gelukkig alsnog geĆÆnvesteerd in het huis.

1 like