Oh ik ben echt een dictator als het aankomt op muziek draaien op feestjes. Mijn huis = mijn slettendisco muziek. Als je dan per se een metaal nummer af wil spelen, zet ik m na 2 zinnen af.
Op een recent personeelsfeest heb ik de DJ lastiggevallen (zoveel keer) omdat ik de ânieuweâ Justin Bieber wilde en hij zei âja maar dat is blabla beats per minute en ik draai nu blabla beats per minuteâ en anyway hij is dus ook een collega en ik heb hem nooit vergeven.
Ik val djâs altijd lastig met verzoeken.
9 van de 10 keer is Mn verzoek R. Kelly - Ignition
Girl, yes. En als ik te veel gedronken heb en emotioneel word: Pure Shores van All Saints.
Of Westlife
OVER SEAS FROM COAST TO COAST
TO FIND THE PLACE WE LOVE THE MOST
WHERE THE SKIES ARE BLUE
TO SEE YOU ONCE AGAIN
MY LOOOOOOOVE
Hallo hallo
Kunnen we anders ook ff
YOU WERE MY SUN
YOU WERE MY EARTH
BUT YOU DIDNâT KNOW ALL THE WAYS I LOVED YOU
NO-OO
Op dat nummer probeer ik altijd heel âstrakâ te dansen, maar omdat ik geen goede motoriek heb heb ik dan een soort stuiptrekkingen op de dansvloer
Of Hero van enrique Iglesias, als ik dan een blouse aanheb, mĂłet die natuurlijk opengescheurd worden.
Het nummer waar ik altijd full on moderne dans pop 'n lock op ga is My Love van Justin T.
Overigens is mijn âIEEEEEEEEEEEE -alleen honden kunnen dit horen-â reactie ook op: Casanova van ja weet ik veel, alle Seandapaul liedjes, Mysterious Girl en uiteraard Narcotic van Liquido.
Ik ben zo iemand die als je iets vraagt zegt âmaakt mij niet uitâ. Probeer hier mee te minderen maar vaak merk ik dat de ander wel een voorkeur heeft en mij maakt het echt niet uit.
Ik ben heeeel slecht in opstaan 's ochtends en kan dan echt zeuren en treuzelen. Vooral stom voor mijn vriend.
Verder ben ik heel erg conflictvermijdend maar hou ik wel heel erg van klagen over dingen. Maar als puntje bij paaltje komt dan houd ik meestal mijn mond omdat ik de confrontatie niet aan wil gaan.
Ik praat door mensen heen. Probeer hier op te letten.
Ben heel slecht in taal. Maak altijd fouten. Moet op het werk altijd na het eten stukje uit de bijbel lezen. Nou daar staan woorden in waarvan ik niet weet hoe die uitspreekt. Moet altijd iemand vragen hoe zeg je dit.
Ben slecht in confrontatie. buig heel snel, later zeik ik daar thuis over.
Ben slecht in namen. Na 10 keer vragen wat was je naam ook al weer. Laat ik het maar. Durf dan niet meer te vragen.
Kan echt heel lang over iets door zeuren. Of er steeds weer over beginnen.
Oh en beslissingen nemen vind ik verschrikkelijk. Ben echt zo iemand die een beslissing maakt en blijft twijfelen. Uiteindelijk na 200 keer heen en weer bij de eerste beslissing uitkom. Heel vermoeiend
ik lak mân nagels in de trein
ik stop gebruikte lucifers weer terug in het doosje.
Ik heb altijd vooroordelen over mensen die ik net heb leren kennen
Hahaha ik heb casanova nog in de FF Spotify zomerlijst gezet!
Moeten we inmiddels geen winterlijst, of is die er al?
Ik lach heel snel
Ik herken mezelf 100% in het bovenste deel van je bericht maar ook wij mogen er zijn!!!
Ik schuif met mijn voeten in bed. Zegmaar restless feet.
Ik vind mensen die overal om moeten lachen juist leuk! Dan voel ik me zoân comĂ©dienne.
Haha gelukkig! Nouja ik hoor weleens dat mensen achter mijn rug om zeggen dat ze me irritant vinden omdat ik overal om lach. Maarja ik ben iig blij dat ik nog kan lachen om dingen, vroeger was dat wel anders
-
Ik weet altijd wel een anekdote over mijzelf en mijn eigen situatie te verzinnen en wil die dan ook meteen vertellen omdat het gesprek anders afdwaalt. Alleen daardoor lijkt het alsof ik geen aandacht heb voor wat iemand zegt en ik alles op mijzelf betrek.
-
Ik praat dus ook door iedereen heen. Ik kan slecht inschatten wanneer iemand klaar is met zijn verhaal. Een adempauze? Reken maar dat Koffiebroodje haar verhaal begint!
-
Ik hou van snelheid: knopen doorhakken, in praten etc. Ik ben zó ongeduldig. Dit zorgt voor een lage tolerantie ten opzichte van langzame mensen . Ik verwacht ook dat iedereen mijn tempo bijbeent: zowel in werk als privé. Kun je dat niet? Pak maar in hoor.
-
Ik identificeer mij met Mark Rutte als weglachpremier. Ik doe dit ook. Overal een grapje van maken en relativeren. Het leven is al zwaar genoeg. Maar dit is soms ook op het irritante af.