Wat zijn jouw irritante gewoontes?

Omdat we al een ergernistopic hebben en een topic waarin we onze biechten en onze impopulaire meningen uitten: wanneer ben jij zelf ontzettend irritant? Waar wordt jouw omgeving echt moe van en waar kan je niet mee ophouden al weet je dat het andere mensen ergert?

Biecht op!

2 likes

Taalfouten verbeteren

12 likes

Vaak te laat komen.

6 likes

Ik heb geen filter, ben altijd eerlijk en kan het absoluut niet verbergen als ik iemand niet mag.

Dus als je slim bent, vraag je niet wat ik van je nieuwe kapsel vind.

24 likes

Ik kan vaak niet stoppen met zeiken als ik besloten heb dat ik iets irritant vind. Dan ga ik eeuwig door.

Ik vertel vaak 3458x hetzelfde verhaal aan dezelfde persoon.

Ik praat vaak door mensen heen of ik One-up mensen hun verhaal met mijn eigen verhaal

Ik ben super gecommitteerd aan mijn eigen grappen en als ik eenmaal een meme heb gemaakt haal ik die te pas en te onpas van stal.

Ik kan geen mate houden met bijna alles.

Ik ben overal en altijd te laat.

13 likes

Ik praat vaak door mensen heen/onderbreek mensen (HAAT dit aan mezelf en probeer er echt op te letten)
Ik ben de allerslordigste persoon die ik ken
Ik kom vaak nét te laat
Als ik in discussie ben met iemand kan ik heel erg fel worden
Ik ben slecht in namen onthouden en small talk dus kom vaak ongeïnteresseerd over
Ik maak soms veel te harde grappen in verkeerd gezelschap (ik kan je niet vertellen hoe vaak ik ‘oh… Grace…’ in afkeurende toon heb gehoord)

9 likes

Maar ik ben echt degene die taalfouten in de krant opmerkt of op uithangborden en dat echt heel irritant vindt, “kijk nou, de krant maakt zo’n fout, kan echt niet” en mijn omgeving zit dan echt van “jeeeezus Ella wat boeit De Volkskrant mij, ik snap toch wat er staat?” “Maar dat is het punt niet!!!” “Hou eens ooooop!”

11 likes

Je klinkt echt precies zoals ik Haha

1 like

Ik kan nooit een beslissing maken en twijfel aan alles. En als ik zeker ben van m’n gelijk, dan moet ik het ook bewijzen, inclusief Google erbij halen.

2 likes

Die afkeurende toon krijg ik vaak al voordat ik ergens ben. Van mijn vriend bijvoorbeeld: je gedraagt je zo wel he. Heeft nog nooit gewerkt overigens.

8 likes

Ik zie mensen of dingen zwart wit. Dus het is goed of fout. Niks daartussen in.

Ik ben niet flexibel en heb het liefst dat elke dag hetzelfde is.

Ik deel mijn eten niet.

Ik maak veel sportselfies en kan me voorstellen dat mensen dat irritant vinden en daar ben ik me van bewust.

6 likes

Ik wil altijd iedereen op zn gemak stellen, en zeg daarom soms echt de raarste dingen. (Bv als een cliënt zegt dat ze te zwaar is zeg ik zo dat het wel meevalt. Ookal is ze 150 kilo en 1 meter 10)

Ik ga iedere confrontatie uit de weg. Iedere. Echt iedere. Als het me te heet onder de voeten wordt ga ik huilen. O en ik ben ook nog eens heel goed gelovig en optimistisch dus stel dat het toch tot een confrontatie komt dan buig ik 99% van de tijd gewoon mee. “O sorry ja je hebt gelijk! Mijn fout!”

Ik praat tevaak over m’n hond :upside_down_face: ook hier.

5 likes
  • Uit bed gaan om te controleren of alles in orde is: kookplaten uit, deur op slot, gevulde drinkbak voor de hond. Ook al heb ik dat daarvoor al gedaan. En als ik niet kan slapen, loop ik 80x naar de wc.

• Als ik terugkom van een vakantie, zal ik vooral vertellen over het slechte weer, het slechte slapen, problemen met de vlucht en fysieke ongemakken zoals kiespijn en blessures (het is steeds raak op vakantie). Niet zo gezellig dus, maar ik probeer me bewust te zijn van dat negatieve.

• Ik denk meestal dat mensen slechte intenties hebben.

3 likes

Misschien moeten we een keer per maand bijeen komen, wijn drinken en dan alles uit ons systeem krijgen (‘nou ik ging dus naar buiten’ ‘OMG BUITEN?? WEET JE WAT MIJ DAAR LAATST GEBEURDE?’), zodat we de rest van de tijd kunnen doen of we normale goed aangepaste mensen zijn.

14 likes

Serieus, ik heb door dit topic echt nu al een hekel aan sommigen van jullie.

:joy:

25 likes
  • Altijd en overal ben ik telaat, maar ik haat het als ik zelf op andere moet wachten.
  • Ik heb de irritante gewoonte dat ik continu alles wil opruimen. Tot ergernis van de rest.
  • Ik rol heel vaak met mijn ogen.
  • Namen onthouden ben ik geen ster in.
  • Sowieso het onthouden van verjaardagen is een hele struggle.
  • Ik kijk van nature vrij boos/bitchy/arrogant (vind ik zelf niet, maar andere vinden van wel)
1 like

Oja elke emotie die ik heb schiet meteen naar mijn gezicht.

Dit verklaart deels waarom ik nooit normaal op een spontane foto sta. (ben ook niet goed in poker)

13 likes

Ach je kan me niet erger haten dan ik mezelf als ik al de Posts lees en denk ahhhh ja dat doe ik ook nog

3 likes

Ik denk bij bijna iedere post van iemand anders ‘oja shit dat heb ik ook nog’. Vind mijn post voor nu wel lang genoeg eigenlijk.

3 likes

Ik praat liever over mijn eigen situatie dan dat ik het over iemand anders heb.

Verder kom ik altijd te laat