Ik ben best een roddeltante
Dit vind je serieus je enige irritante gewoonte? Where to startâŠ
Ik kijk snel tegen mensen op en stel mezelf daar dan ook een beetje onder, met als gevolg dat ik mezelf soms wegcijfer. Ik ben veel kritischer op mezelf dan op een ander ook, en ben niet zo goed in discussiëren en mijn mening verwoorden dus dan geef ik al gauw de ander gelijk, ook omdat ik het vaak de moeite niet vind om er zoveel energie in te steken alleen om mijn gelijk te halen. Vooral mijn vriend vindt dit erg irritant, en zelf vind ik het eigenlijk ook stom.
Oh ja en ik vergeet vaak een paar seconden later al wat er net nu precies gezegd werd, kan dat dan echt niet meer woordelijk herhalen ofzo. Lijkt desinteresse maar dat is het echt niet.
Nu doe je me pijn hoor
Ik ben chronisch te vroeg.
Ik ben erg ongeduldig en onrustig.
Ik kan slecht tegen onrecht en kan dingen lastig naast mij neerleggen.
Ik praat (en denk) veel te snel, waardoor sommige mensen irl moeite hebben om mij te volgen.
=> Edit: Ik onderbreek mensen dan soms ook snel omdat ik al weet hoe en wat terwijl ze nog pas op de helft zijn met het introduceren van iets. : $
Ik ben niet op mijn mondje gevallen.
Ik ben slecht in het meespelen van traditionele spelletjes. (Bijvoorbeeld dat een vrouw bijna net zoveel werkt als een man en die man vind dat de vrouw het hele huishouden ook maar moet doen want daar zijn vrouwen zgn beter in blabla. Dan vind ik het heel moeilijk om daar niets van te zeggen.)
Mensen hebben er nog nooit iets over gezegd maar ik merk dat als ik heel enthousiast ben ik best vaak door iemand heen praat. Dat vind ik echt bloed irritant van mezelf dus daar probeer ik wat aan te doen.
Dit doe ik ook en mensen vinden dat vaak inderdaad irritant. Maar ik kan er Ă©cht niet bij dat mensen die taalfout dan NIET nĂłg veel storender vinden???!!
Gelukkig is mijn broertje precies hetzelfde hierin, dus we appen nu altijd alles naar elkaar als we weer zoân bericht vol spelfouten zien.
Verder onderbreek ik mensen regelmatig (probeer ik aan te werken) en kan ik heel fel uit de hoek komen in discussies.
Als ik een gesprek niet interessant vind is mijn aandachtsspanne echt nul. Heel irritant voor degene die iets tegen mij probeert te vertellen, maar ik raak dan heeeeeel snel afgeleid en dan verander ik het onderwerp of whatever. Ik probeer eraan te werken hoor.
En ik ben sowieso zo ongeduldig als een peuter.
Haha ja je hebt ook gelijk! Voel me gewoon soms zoân aso die alles eet terwijl de rest misschien net twee dingetjes pakt. Aan de andere kant heb ik er dan ook weer schijt aan want ja love eten.
- ik ben perfectionistisch en dan niet op de âhihaho daar scoor ik mee op sollicitatiegesprekkenâ manier, maar op de âdat leverde me een burn-out opâ manier (wel alleen op werk, prive heel anders)
- in het verlengde daarvan; ik verwacht dus ook veel van collegaâs en vind dat mijn directe collega echt niet capabel is. Ik hou haar dan ook bewust weg bij bepaalde projecten, maar dat weet ze zelf niet.
- heb veel last van FOMO en haat het om een goed feestje te missen
- ben slecht met groepsdruk en ik doe graag âstoerâ haha
- ken op feestjes etc mijn grenzen niet meer. Alcohol of geen alcohol, ik word gewoon een gekkie. Heb op het (chique) kerstfeest van werk bijvoorbeeld mijn plakbeha naar de dj gegooid
- mijn psych vermoed dat ik een lichte bipolaire stoornis heb (bewust niet verder laten onderzoeken), dus heb soms enorme energiepieken waarin ik mega irritant ben voor mensen die dicht bij me staan. Vooral mijn man is dan de dupe en die blijf ik irriteren en zeugen tot het ruzie wordt
- ik ben prive mega chaotisch en mijn huis is dus ook altijd een zooi. Maar wel heel gezellig!!11!1
Irritante Ella in action: hoorde net weer op het journaal een meisje zeggen âietswatâ, mijn alarm gaat af âhet is ietwat, guysâŠâ
Ik heb de irritante gewoonte (voor mezelf) om een comment te typen en vervolgens niet te durven plaatsen, omdat ik hem toch stom vind.
hierbij
Niet meer doen hĂš, gewoon posten
Sorry, kon het niet laten
Voor alle taalnaziâs hier, mân oma die krijgt nog regelmatig brieven van een zus/vriendin ver weg of kaarten van mân volwassen nicht. En alle fouten die daar in zitten corrigeert zij op die brief/kaart die ze ontvangen heeft. Dus mân nicht vertelt leuk over de kids en weet ik het en dan zit oma de dâs en tâs te corrigeren. Leuk oma, leuk. Iedereen die daarna op bezoek komt krijgt ook die kaarten en brieven te lezen INCL correcties uiteraaaaaard.
Sommige dingen leer je dus NOOIT af
Wil je een keer met mij naar een feestje??
Ik ben best wel een conflictvermijdend persoon. Ik snap dat niemand van ruzie houdt, maar ik houd mezelf soms teveel in om de vrede te bewaren. Zou weleens een plakbh naar iemand willen slingeren.
Haha ja hoor! Wel met kans op gĂȘnant twerken, op de bar dansen en awkward opmerkingen tegen vreemden.
âThe faceâ van Jenna Marbles is jarenlang mijn favoriet geweest om te doen tijdens het stappen;
Um AL MIJN LIEVELINGS!!