Wat zijn jouw irritante gewoontes?

• Ik kan echt lelijk doen als iets me echt niet aanstaat. Wenkbrauw omhoog, gezicht op onweer en sarcastische opmerkingen maken.
  • Ik kan ook op standje enthousiaste puppy. Ik ben echt hysterisch als ik ergens enthousiast over ben.
  • Ik vloek als een fucking bootwerker.
  • Ik ben medium slordig en medium lui
  • Ik vergeet me soms in te houden als er eten op tafel staat als ik bij iemand anders ben en dan ga ik echt snaaien
5 likes

Scheelt als je de volgende keer iets moet pakken!

Ik doe ook niet altijd alles dicht, maar dan kom ik de keuken later binnen en staat alles open en krijg ik een the sixth sense-moment en dan gaat het wel weer een tijdje goed.

1 like

Geeft niet, ik erger me er ook mateloos aan :cold_sweat:. Kom ik mn kamer binnen, staat alles open. Ik weet helaas niet waardoor het komt, ik sta er ook nooit bij stil dat ik iets openllaat maar ga gelijk door met hetgeen dat ik nodig heb, dus misschien is dat de reden?? Ik ga eens proberen om volgende keer stil te staan bij het feit dat ik ĂŒberhaupt iets opendoe, misschien dat ik het dan wel dicht doe :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik zie trouwens ook altijd 10.000 beren op de weg als iemand een heel enthousiast plan heeft bedacht. Lekkere sfeer bederver maar ik zie dat zelf liever als realistisch zijn.

Ik word heel chagrijnig van mensen die ALTIJD blij zijn. Dat kan niet. Dat bestaat niet. Ik vertrouw je dan dus voor geen meter.

15 likes

Woordgrappen maken.

1 like

Ohmy jouw eerste post in dit topic en deze ben ik ook ECHT ten voeten uit. Vooral dat enthousiaste plan, miljoen beren op de weg zelfs. Kan m’n manager op kantoor echt niet tegen. Beter een realist dan een blije idioot die van z’n stoel glijdt bij elk ‘leuk’ nieuw idee: flikker op.

Verder heb ik ook echt de meest duidelijke non-verbale expressie ooit, hetgeen me dus al menig ellende heeft opgeleverd. Maar ik kan en wil er niks aan doen. :thinking:

Ik ben verder super sarcastisch en kan best wel erg zeiken als ik ergens echt geen zin in heb en het dan dus ook niet wil doen. Mijn levuh, mijn regels.

Edit: ok en gebruik van het woord echt, te vaak dus kennelijk XD

2 likes

Haha dit alles. Wil je met mij een kliekje zijn?

2 likes

Sowieso, gelijkgestemden for the win. Een wereld met alleen mensen zoals ons is me droom

1 like
  • Ook hier een onderbreker

• Ik kan heel onredelijk kattig worden als iemand een lullige of -in mijn ogen- domme opmerking maakt

• Ik zing op kantoor mee met de radio. Soms ook net operastem

• Ik ben erg lui

• Niemand kan autorijden, behalve ik. Zit dan ook vaak mopperend en scheldend in de auto.

2 likes

@mikselke mag ik dr bij? Miljoen beren op de weg zien: HELLO! It’s me. Echt dat er dan in een groep een idee wordt geopperd en iedereen staat te juichen en ik alleen denk : nou A heeft nooit geld en B zegt altijd last minute af en C die kan nooit door de week dus wordt niets

4 likes

Jaaa maar dan ook vooral zelf eigenlijk geen alternatief weten te bedenken, maar wel je goed genoeg voelen om andermans (kut)ideeën af te kraken :raising_hand_woman:

Moet wel zeggen dat ik dit privé minder heb dan op kantoor, maar dat is omdat alle ideeën op kantoor per definitie onuitvoerbaar debiel zijn

4 likes

Love dit topic nu gewoon al, cringe wel echt bij het lezen van sommige trekjes die ik IRL irritant vind bij anderen HAHAHAHAHAHA heerlak

2 likes

Ja, vooral op werk. Iemand een plan wat iedereen dan super origineel en leuk vindt.

Ik: dat kan niet want
 insert 10 redenen
Zij: niet zo negatief blabla
Een week later: ja, je had toch gelijk
Ik: :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

7 likes

Don’t hate to say I told you so.

Ik heb best snel een oordeel over mensen, en als ik iemand niet mag vind ik alles wat diegene doet kut. Ook gewoon de manier waarop je ademt e.d.

Ik kijk daarom soms ook echt neer op mensen door 1 actie of opmerking. Echt heel kut eigenlijk.

Ik ben snel pessimistisch, geĂŻrriteerd en cynisch.

Als ik weet dat ik gelijk heb kan ik echt voor eeuwig doorgaan met zeuren. Als ik dan achteraf gelijk heb, geniet ik ook echt van mensen hun spijt etc.

Ik verbeter vaak taalfouten.

2 likes

Ik ben vaak sarcastisch en maak dus ook regelmatig sarcastische grappen, wat vrienden niet altijd kunnen waarderen denk ik

2 likes

ik denk dat we het vet gezellig zouden hebben samen in het bejaardentehuis

1 like

Oh en dit heb ik ook!! Wil alles weten maar tegelijkertijd lukt het me vaak niet om te blijven opletten in een gesprek wat me niet zoveel boeit. Ik heb vaak geen idee wat iemand gezegd heeft en zeg dan vaak “ja, inderdaad
” op de gok. Mijn vriend zegt ook altijd dat ik een bepaalde nep-lach heb die ik dan gebruik (zou niet weten welke, het gaat echt onbewust). Haat dit echt aan mezelf en hoop altijd dat niemand het door heeft.

4 likes

Ik houd veeeel te veel van discussiëren en kan me echt niet inhouden als ik het ergens niet mee eens ben.

Ik ben sociaal heel slecht, het duurt heel lang voor ik aan nieuwe situaties (en vooral nieuwe mensen) gewend ben, soms wel een jaar. In die tijd valt er ook echt geen normaal sociaal gesprek met me te voeren.

Ik vermoed ook dat mijn studiegenoten me hierdoor een zeer eigenaardig geval vinden. Aan de ene kant ben ik tijdens colleges heel vaak aan het woord. Ik stel veel vragen, maak opmerkingen en ga discussies aan met de docent en met medestudenten. Aan de andere kant durf ik in de pauze nog geen drie zinnen te zeggen en houd ik meestal ook maar mijn mond.

7 likes

Ik heb geen schaamte bij verjaardagen etc en eet dan alles op wat er op tafel staat

Ik kan heel melodramatisch doen wat sarcastisch bedoelt is maar vaak toch negatief overkomt

Ik ben vaak net iets te eerlijk

Mensen moeten vaak rekening houden met mij als we ergens gaan eten omdat ik veganistisch eet en dus niet overal kan eten waar andere mensen willen

Oh en mijn spelling is ruk, wat vooral op het forum mensen zal irriteren haha

1 like