-
ik denk altijd dat ik gelijk heb en wil altijd bewijs hebben van de ander als die gelijk blijkt te hebben.
-
Heel vaak ben ik in m’n hoofd met praten al verder dan ik praat. En dan kan ik niet op een woord komen en dan wil ik zeggen ‘het ding’ maar tijdens het praten bedenk ik me opeens het woord waardoor het lidwoord fout is. Dus bijvoorbeeld het handschoen. Lastig uitleggen maar ik ben me wel bewust dat het dom overkomt.
-
Ik snuit nooit m’n neus maar haal m’n neus op. Ik haaaat het als andere mensen dat doen.
Ik laat alle kasten en lades openstaan
Ik ben best wel dramatisch over lichamelijke klachten etc.
Ik mis altijd dingen als we een film kijken, en dan moet het mij uitgelegd worden.
Mis sowieso vaak dingen in gesprekken ook.
Ik ben een ontzettende kluns, alles pleurt uit mijn handen, loop overal tegen aan etc.
Ik zie in alles humor hoe ongepast het soms ook is.
Ik ben heel slecht in de weg weten/uitzoeken.
Super lui met vlagen.
Ik zing altijd mee met mijn muziek
Ik ben basically useless
- ik kom vaak te laat
- ik doe nooit de voordeur open als het niet voor mij is en ik dus niemand verwacht (studentenhuis)
- ik verzin best vaak kleine smoesjes als ik gewoon even mijn eigen ding wil doen nog en ergens een uur later wil aanhaken, soms ook om discussie te vermijden (bijv zeggen dat ik al eten in huis heb als ik geen maaltijd bij iemand anders wil, zeggen dat ik nog werk heb als ik film wil afkijken etc)
- bij sómmige mensen kan ik het niet laten altijd de discussie aan te gaan met ze. Dan vind ik hun argumentatie stom en ga ik er altijd tegenin. Geen idee waarom maar bij sommige mensen werkt het me echt op de zenuwen.
Please don’t hate me ! Vind mezelf verder best leuk
Een fucking erge perfectionist in alles
Kan bovengemiddeld slecht tegen onrecht of het gevoel van onrecht
Doemdenker
Ik praat heel hard en ik lach nog harder.
Net zoals de rest in dit topic onderbreek ik iedereen.
Ik kan heel boos worden en dan heb ik echt schijt aan anderen.
Ik kan niet stoppen met discussiëren. Ik wil mezelf volledig uitleggen en de ander begrijpen.
Ik vergeef maar vergeet niet.
IK OOK!
Welke? Allemaal haha
Ik heb vooral een hele luide hyena lach maar ik kan ook hard praten ja, vooral met een borrel op. Hard en veel en dan achteraf schaam ik me dood.
Ik maak nooit het laatste restje eten/shampoo/wat dan ook op, geen idee waarom. Heb daardoor altijd een hele collectie nagenoeg lege flessen die bij elke douchebeurt van de wand pleuren
Het koesteren van wrok heb ik uitgevonden
Ik let te veel op anderen dus ik zie al je maniertjes. Die koppel ik dan terug terwijl niemand dat van zichzelf wil weten. Een vriendin van me drinkt met d’r tong in haar glas, hoe dan? Dat zeg ik dan ook elke keer
Ik ben het tegenovergestelde van materialistisch en dat vinden mensen het toppunt van ongezelligheid (ik zweer dat ik geen gier ben, ik koop alleen cadeaus voor anderen). Heb gewoon geen zin om dingen in bezit te hebben en die te moeten schoonmaken terwijl ik in een bezemkast woon. Dus nee, als we samen naar een kerstmarkt gaan koop ik niet iets omdat jij dat gezelliger vindt
Ik moet altijd overal controle over hebben en als dat niet zo is word ik heel dwingend. Is helemaal niet eerlijk, maar ik schuif het dan op al m’n psychische klachten af. Terwijl iedereen natuurlijk gewoon z’n zorgen heeft.
In het verlengde daarvan is smetvrees ook kei irritant voor anderen vermoed ik
Same, soms lig ik in bed en dan hoor ik mezelf nog lachen door een heel serieus gesprek heen. Echt zo KAKAAKAKAKAKA. Cringe.
- Ik ben echt heel snobistisch
- Ik ben vaak negatief (mede doordat ik snobistisch ben, dus alles wat gemiddelde mensen leuk vinden kut vind en dat dan ook vaak meld als het erover gaat)
- Ik doe veel te vaak lollig op momenten dat het niet nodig is en onderbreek mensen hun verhalen om grappen te maken aansluitend op die verhalen.
- Ik kan absoluut geen smalltalk maken en heb soms ook geen zin om op mensen te reageren op app en dan reageer ik pas 3 dagen later.
- Ik heb een extreem goede pokerface als ik wil, maar als ik niet wil gebruik ik tot in den extremen mijn gezicht om me uit te drukken en zie je alles aan me.
- Ik ben heel erg nieuwsgierig, zelfs naar dingen die ik niet eens wil horen, maar dan wil ik ze toch weten.
- Ik moet altijd controleren of ik alles in de badkamer heb opgeruimd en als ik gekookt heb of het gas uit is voor ik de deur uit ga. Voordat ik ga slapen check ik ook altijd of de deur wel op slot zit (en dat is 2 trappen naar beneden lopen) en of ik de wc wel heb doorgetrokken.
- Ik ben overgevoelig en heel emotioneel. Dingen raken mij veel meer dan ik zou willen en een relatieve kleine rotopmerking kan nog weken door m’n hoofd gaan.
- Ik stel de kleinste dingen uit totdat ik nog amper tijd heb om het op tijd af te krijgen.
- Als ik me opgelaten voel of ik me in een ongemakkelijke situatie bevind heb ik de neiging om te ratelen om stiltes te voorkomen.
- Ik heb weinig moeite met liegen en ben er redelijk goed in.
- ik zeg wel dat ik graag feedback wil omdat ik wil leren maar eigenlijk kan ik helemaal niet tegen kritiek
- Ik heb snobistisch
- Ik zeg altijd sorry, ook als iemand “je hoeft geen sorry te zeggen!!” zegt, rolt het woord weer uit mijn mond
- Ik ben super makkelijk over te halen. Als jij een goed verhaal hebt over Trump dan kan ik gerust mee knikken. Totdat ik alles een paar uur overdenk en na drie dagen wat tegenargumenten heb gevonden
- Als iemand boos op me is, dan word ik boos omdat diegene boos op me is en dan vergeet ik de hele issue.
- Ik kan supergeïnteresseerd doen als iemand ‘mysterieus’ is en vervolgens raak ik alle interesse kwijt als diegene me vertrouwt.
- Ik zeg heel vaak super
- Als iemand me zegt dat ik iets niet kan, word ik echt competitief tot de macht 100.
- Ik eet krakende broodjes, eiersalade en andere luidruchtige stinkende dingen in een overvolle trein
- Ik moet altijd lachen als iemand valt, struikelt, iets doms zegt. Kan daar jaren later nog echt dubbel om liggen
- Ik vertel altijd random feitjes wanneer een gesprek stilvalt. Wist je dat Nederland één van de veiligste landen is om in te rijden? Nee?
Een vriend van mij zegt dat ik lach als Pino echt dat GAGAGAGAGAGA verschrikkelijk
Ik ben gewoon een irritante gewoonte.
Same. Behalve dat ik ook niet aan vergeven doe en bijna altijd te laat kom.
Ik zeik, zeur en klaag heel erg.
Ik geef anderen vaak de schuld.
Ik kan heel erg boos worden en kan dan heel onredelijk zijn.
Soms luister ik maar met een half oor
Ik wil altijd mijn zin krijgen
Ennn ik ben super ongeduldig
- Alles moet op mijn manier
- Ik ben ongeduldig. Als ik bijvoorbeeld iets uitleg aan iemand en die persoon snapt het mijns inziens niet snel genoeg dan word ik echt een draak. Ik kan mijn irritatie dan niet onderdrukken en heb daar dan later altijd spijt van
- Ik kan nogal heftig of bazig overkomen ookal is dat niet mijn bedoeling
- Ik praatte vaak door mensen heen maar daar heb ik de afgelopen jaren heel erg op gelet en ben er nu bewust mee bezig dit niet te doen.
Sinds ik samenwoon met mijn vriend is dit echt mijn nummer één frustratie Excuseer mij de OMG-reactie, maar WAAROM doe je dat ding niet gewoon terug dicht? Mijn vriend heeft er niet echt een antwoord op maar dit is echt een mysterie voor mij, ik heb gewoon meteen de reflex om iets terug dicht te doen
Edit: dit komt denk ik lulliger dan bedoeld, excuus