Maar gehaktbal was lekker!
Oeps ik ben bijna vergeten een vriendin te feliciteren vandaag
Mijne niet.
Kerstperiode vond/vind ik heel spannend en wilde ook niet deelnemen aan speciale activiteiten (samen eten voornamelijk).
Heel anders ervaren elk geval, kan het nu wel plaatsen maar toen was ik “het lastige kind”.
Ik ben al bijna een week ziek, merk geen vooruitgang en verveel me de tering heb zelfs stiekem 2u gewerkt vanaf de bank.
Het badwater koelt echt veel te snel af.
Echt irritant want in de lente/zomer lijkt het echt veel te lang te duren en lig je na een half uur nog te koken maar in de winter, als je juist ff een uurtje wil opwarmen, koelt het badwater zo snel af, moet je telkens bijtappen.
Ik heb een Cineville abonnement en in mijn vorige woonplaats ging ik heel vaak samen met mijn moeder naar de film. Na de film gingen we de film altijd evalueren en alles nabespreken. Nu ik verhuisd ben kunnen we helaas niet vaak meer samen gaan, dus ga ik nu vaak in mijn eentje. Ik was vanmiddag dus met mezelf naar de film en ik zat ‘naast’ (met twee stoelen ertussen i.v.m. 1,5 meter) iemand die ook in zijn eentje was en hij vroeg na afloop wat ik van de film vond en toen heb ik met hem de nabespreking gedaan, was zo leuk Echt wel 15 minuten gepraat en toen ‘doeiiiii wellicht tot de volgende film!’.
Ik heb vandaag per ongeluk 2 koffie op en ik kan echt slecht tegen cafeïne, 1 is mijn max. Nu heb ik een raar gevoel in mijn buik en wil ik vechten. 🥲
KOM DAN.
Ah nee ik ken het, kan er ook niet tegen
Hahahaha lijkt me wel echt lekker, vechten is één van de dingen die ik het meest mis uit mijn kindertijd. Dat mijn zusje en ik elkaar lekker gingen slaan als we boos waren, al die agressiviteit er gelijk uit. 🥲♥️
@PaigeMichalchuk ik kan niet stoppen met kijken naar die compilatie dansjes van Hilary Duff, het is zo erg!!! Wel echt een jam With Love hoor!!!
‘Wat wil je eten deze week? Ik doe boodschappen.’
‘Boerenkool.’
‘?’
‘Nee, wacht, andijvie! Dat is lekker.’
Hallo ik ben toch met een Griek wat is dit nou
Hahah doet me denken aan dat ik de eerste keer bij mijn inmiddels ex-schoonmoeder ging eten. Surinaamse vrouw dus ik dacht oh lekker wat gaat ze koken. Had ze (heel lief natuurlijk want ze wilde rekening houden met mij omdat ze me nog niet kende) spaghetti gemaakt ahah tegenvaller, ik dacht lekker nasi, bami, roti zoiets.
Heeft ze later trouwens ruimschoots goedgemaakt hoor. Haar zoon mis ik totaal niet maar haar wel haha ze was altijd zo lief en ging ook wel in mn eentje bij haar chillen enzo haha.
Ja inderdaaaaad zeg, zo kut dit. Ik heb ook geen vrije dagen meer🥲
Ik heb m’n kerstpakket gekregen en ben stiekem een beetje teleurgesteld dat het een doos met lekkere dingen is ipv een digitale voucher die naar eigen inzicht te besteden is. Had me er al op verheugd een nieuw kookboek te gaan kopen maar goed nu maar gewoon heel veel chocola, nootjes en kaas eten.
Over exact 7 maanden is het om dit tijdstip nog licht/gaat de zon onder. Niemand die iets met deze info kan, maar ik vind het elk jaar weer een optimistische gedachte tijdens deze deprimerende dagen.
Ik ben er vorig jaar ofzo pas achter gekomen dat de wintertijd maar vijf maanden duurt en de zomertijd zeven maanden. Van die gedachte fleur ik ook altijd een beetje op in deze donkere dagen.
En als toetje oranje drilpudding! Dat was er echt elk jaar. En ondertussen stonden de ouders gezellig met elkaar te borrelen.
Ohh ik deed ook altijd mijn allermooiste jurk aan, want kerstdiner! Kan me een nog herinneren, een groene tweedehands van taftzijde. Helaas paste ik die het jaar erop niet meer.
Ahh @Enthusiasm ik waan me weer helemaal in groep 7!
Zo dankbaar dat ik op de basisschool met allemaal Turks-, Marokkaans-, Surinaams-, Indiaas-Nederlandse kinderen in de klas zat.
Ons kerstbuffet was altijd keihard, echt fucking lekker eten. En met Suikerfeest gingen we ook helemaal los altijd.
Ah ik zat met alleen maar saaie puur Nederlandse kinderen op school nu ik erover nadenk. Dat verklaart dat mijn herinnering aan het kerstdiner op school alleen maar gevulde eieren, knakworstjes en huzarensalade met zilveruitjes bevat.