Echtttt wel , maar ik denk dat je dus op iets anders wilde reageren maar dat je op de verkeerde hebt geantwoord.
Ik denk dat er te weinig rum in mijn chocomel zit
Dit is toch wel het diepste gesprek dat ik in dagen gehad heb.
Je moet de rum wel proeven he, giet er nog maar een centimeter bij
Hahaha sorry @Lemongrab had toch nog iets wat ik kwijt wilde. Maar wist niet dat je je post ook kon verwijderen, dacht alleen de mods.
Ooo het is dus jouw schuld, vlegel!
Hahaha fuck ik dacht al dat ik gek werd, maar jij had gewoon snel je post nog een keer geedit
Hahaha nee, zo ver heen ben je nog niet. Sorry het spijt me.
Ok ik vergeef je. Als je volgende keer je post gewoon verwijdert! (Op de puntjes en dan het prullenbakje.) Of anders stop je hem in een cadeaudoosje van de hema
Had een rotdag, toen appte een vriendin of bij haar friet kwam eten maakte mn dag weer ietjes beter
Maar die cadeaudoosjes zijn niet meer wat ze geweest zijn, zou het ergens anders proberen.
Wist dit oprecht niet, thanks
Was op zich misschien wel leuker als ik niets gezegd had.
@Hejira, echt hema noemen we dat
Ik vond het wel een enerverende avond zo. Ik kan voldaan naar bed
Haha wow ik zag toevallig vandaag een tiktok van een meid met camerabeelden van de nacht ervoor. Zij hoorde ook van alles en wilde zien of ze iets zag op de beelden. Rent er een random paard voorbij
Alleen duiven en eksters komen bij mij in de tuin voor de vogelpindakaas. Je ziet die beesten langzamerhand dikker worden
Vanavond kijk ik Ajax, maar vanaf morgen kijk ik met je mee
Was dat hier in Nederland? Ben wel benieuwd
Ik ben nu alweer klaar met dat koude weer. Geef mij maar weer zon en avondeten in de tuin.
Hahahaha erg he! Dat zalvende “with love…”. Je kan ook niet wegkijken, het dansje is te powerful!!
Ik heb net via facetime gebeld met de jongen die in mijn kamer komt wonen en hij was tering cuuute. En nu heb ik zin in gluhwein maar heb al flink besteld vandaag dus NEE