Forum: meld problemen hier

ik ook en ik denk dat het aan de nieuwe ios update ligt. althans, het gebeurde mij nooit tot die update

Dat heb ik ook sinds die update. Heb het al naar @Nescio doorgestuurd.

2 likes

ik had dit gisteren ook idd!
heb toen de pagina in safari afgesloten en weer opnieuw het forum geopend en toen ging het weer goed

1 like

Ik heb dit ook. Ik verklein het beeld met mijn vingers en dan komt de smiley wel te voorschijn. Wanneer ik op een smiley druk springt het beeld vanzelf weer terug.

Is het misschien mogelijk dat deze witte balk onderin in de dark mode op je telefoon ook zwart wordt gemaakt? ‘s Avonds net voor het slapen is dat soms best verblindend. Op mijn laptop zit die balk bovenin en is hij gelukkig wel zwart trouwens!

4 likes

Hoe zet je het forum op donker?

De 3 streepjes en dan het thema dark

Ik zie het serieus nergens staan als ik op de 3 streepjes klik. ik ben zovaak geswitched van licht naar donker maar her staat er echt niet tussen (of kijk echt met mijn neus🤣

Bij mij ziet het er ineens zo uit

Ff op desktopweergave klikken, dan kun je dark selecteren en daarna weer naar mobiele weergave

1 like

Nope werkt ook niet ! Ik neem wel even contact op met een mod

Je kan ook in je profiel het thema aanpassen via voorkeuren > interface

Thanks het is gelukt !! X

Als ik een pb wil lezen ziet het er zo uit. Wat kan ik hieraan doen?

Edit: er is wel een bericht gestuurd zie ik dus rechtsboven. Ik kan het begin wel lezen maar verder dus niet, want als ik er op klik krijg ik het beeld van de eerste afbeelding.

Volgens mij is dit al een tijdje aan de hand en wordt hiernaar gekeken, maar als je naar je profiel gaat en daar naar berichten (dus niet direct via het envelopje bovenaan) kun je je pb’s als het goed is wel lezen!

5 likes

Sinds gisteravond heb ik problemen met het forum op mijn telefoon. Als ik een topic open, springt hij in eerste instantie naar de laatst gelezen post maar vrijwel gelijk schiet hij x aantal posts/dagen terug, en naar beneden scrollen lukt dan ook niet meer. In het overzicht is scrollen geen probleem, maar in topics zelf kan ik niets meer. Heb verschillende browsers en de discourse app geprobeerd. Nergens anders op m’n telefoon problemen met terugspringen/scrollen. Ik heb nu ook geantwoord op de eerste post (sorry!) want ik kom niet meer tot de onderkant van het topic

Ik kan op mijn telefoon (Safari) het forum niet meer lezen/reageren :unamused: Hij blijft maar verspringen en laden? Iemand ook wel eens gehad en dé tip? (of ligt het niet aan mij? :rofl:)

1 like

Vervelend om te horen allemaal, als er meer mensen zijn met problemen horen we graag welke browser en telefoon je gebruikt.

Ja heb dit ook ineens. iPhone en Safari