Wat je even kwijt wil #57

Wow ik zag Biden net op tv, was hem gewoon helemaal vergeten. Bizar hoe weinig hij/Amerika nu in het nieuws is

4 likes

Misschien ongevraagd advies, maar je kan eens kijken op het platform meetup. Kan je heel laagdrempelig nieuwe mensen ontmoeten die daar ook voor open staan. Ik vind het fijn dat het vaak in een groep is, zodat je niet direct 1 op 1 met iemand afspreekt. Las ook dat sommige mensen bumble bff gebruikten.

2 likes

Vroeger moest en zou ik perse (bijna) iedere avond afspreken.
Nu baal ik dat ik door omstandigheden morgen niet thuis slaap en al een eet afspraak had. Gelukkig kan ik vrijdagavond weer fijn alleen serie kijken onder mijn dekentje. :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Hè wat een rot gevoel is dat :hugs:. Ik ben nog op zoek naar een nieuwe sportschool en hoewel de kans natuurlijk heeeeeel klein is dat ik nou net in die van jou ga sporten zou ik willen zeggen dat als dat het geval is ik zeker gezellig met je zou willen kletsen! En daarmee in het algemeen, er staan vast meer mensen voor open. Sterkte, hopelijk voel je je morgen weer wat beter. :kissing_heart:

2 likes

Verdorven da(r)ter :dart:

1 like

Ik hoor net een kerstnummer op de radio en mijn eerste gedachte was wtf een kerstnummer?

Nog nooit zo niet kerstig gevoeld als dit jaar :rofl:

13 likes

Mijn oren zijn enorm aan het toeteren, alsof ik gisteravond naar een heavy metal concert ben geweest. Het zal wel kerststress zijn

Allerlaatste dag met deadlines en het wordt een hel waarschijnlijk, maar daarna is het wel voorbij en doe ik tot de kerst niets meer.

7 likes

Ik voel me belabberd (geen Corona) maar heb zo wat afspraken die wel belangrijk zijn. En daarna kruip ik lekker m’n bed in.

Gadver iemand in de tram zonder mondkap die volop zit te niezen en te snotteren en nu z’n handen afveegt aan de stoel

Ineens snap ik de forummer die zich altijd na haar treinreis omkleedt een stuk beter

16 likes

Ik kreeg vannacht migraine en ik dacht heel naĂŻef dat als ik zou gaan slapen, het morgen wel over zou zijn :woozy_face:

Same!! Maar hier lig ik dan. En jij moest er vroeg uit voor de winkel toch? (Omg stalk haha) Zo kut

1 like

Mensen die hun mondkapje naar voren halen om te niezen of hoesten verdienen echt een steentje in hun schoen en een kriebellabel in hun trui.

9 likes

Ja!! Maar echt een wonder geschiedde zojuist toen mijn vriend mijn kop zag en zei ‘ik ga wel naar het kruidvat’ :sob: dus kan ook in bed blijven

19 likes

Whaha ineens is er toch wat mogelijk :joy: Maar beter. Hopelijk voel je je straks wat beter

Ik doe dat bij niezen ook.
Anders zuig ik heel mijn kapje tegen mijn mond en heb ik echt het gevoel niet te kunnen ademen bij de derde keer.
Ik trek het onderaan beetje van mijn kin. Subtieler lukt niet.

1 like

Ik heb een nieuw dieptepunt bereikt in het alleen voelen tijdens thuiswerken: heb de webcam aan van het radiozender zodat ik niet alleen aan het werk ben.

En nu krijg ik ook ambitie om bij de radio te werken. Wat voor opleiding moet je daarvoor doen? Of zal ik beginnen met een piratenzender?

20 likes

Ik vind dat best een slim idee! Knuffel voor het alleen voelen :hugs:

2 likes

Ik ben toe aan mijn weekje vakantie, heb zo weinig energie nu.

2 likes