Echt gevalletje “kiespijn is weg zodra je bij de tandarts op de stoel ligt”. Klinkt wel naar trouwens! Hopelijk niet zoveel pijn?
Omdat ik geen zin heb om 5 pompoenen weg te gooien heb ik er inmiddels van 2 puree gemaakt en in de vriezer gestopt voor soep. Nog 3 te gaan, maar morgen weer een dag. Ook nog een kerststol erbij gestopt Vriezer is alleen wel overvol nu. Ik wil echt een tweede
Omg heb telkens het gevoel dat ik moet niezen maar dan komt er niks, zo’n fucking hatelijk gevoel
Mijn moeder maakte net zo’n stomme “je weet niet of het waar is” opmerking omtrent Marco Borsato
Die bij mij in de tuin zijn eikels. Had vorige week allemaal dure spulletjes gekocht van de vogelbescherming. Speciale zaden voor roodborstjes en mezen. Eten ze het niet… Ze eten wel de goedkope meuk van de wibra.
De kwaliteit van hema cadeaudoosjes is echt mega achteruit gegaan.
Ik werd vannacht wakker van harde geluiden buiten, ik woon in the middle of nowhere dus hoor geregeld vossen, uilen, reeen etc. maar ik hoorde nu dus een paard, dus ik ging naar buiten om te checken en echt 10 minuten lang hoorde ik keihard gehinnik en het ging telkens van dichtbij naar ver weg en weer terug dichtbij, dus er rende een paard door het land. Niemand die me vandaag geloofde toen ik t vertelde en ik kan ook niet ergens iets terugvinden over een ontsnapt paard maar ik weet zeker dat dat het was. Ik twijfelde nog ga ik om 4 uur s’nachts de dierenambulance bellen ofzo??? “Ja hallo, ik hoor een op hol geslagen paard…” alsof ze dan komen.
Het is weer tijd voor m’n grootste guilty pleasure aller tijden, WK Darts
Ik heb al drie dagen zooo’n pijn in m’n onderrug+buik/lies (moet ongesteld worden) maar vandaag is het echt next level, ben er helemaal misselijk en duizelig van bluuuh 😵💫😵💫😵💫
Haha typisch! Ook leuk als ze uit strooivoer alleen de lekker dingen oppikken en de rest laten liggen.
Hier zijn ze zo rotverwend intussen dat ze gewone vetbollen niet meer eten, liever kilo’s pinda’s en fancy vetstaven-met-bessensmaak.
Je kan ook gewoon je hele post verwijderen he, misschien wist je dat niet
Heb een beetje teveel rum in mijn chocomel gedaan
Moet echt denken aan een Kakhiel post die ik vanmorgen nog las over Gerda’s.
Laat die realitie serie maar zitten dan.
Oke
Waar jij op reageert dus he, niet jouw post. Je rum zit je in de weg:P
Nee mijn rum zit perfect! Maar ik snap je post alsnog niet want ik weet niet over welke post je het hebt
De post over cadeau doosjes waarop jij reageert, waarop ik weer reageer.
God dit is net als het uit moeten leggen van een slechte grap whahaha.
Haha nee ik bedoel welke kakhiel post jij bedoelt!
Maar wacht I am confusion ik reageerde helemaal niet op cadeaudoosjes. Naja het zal wel, ik geef het op