Ik zou me helemaal doodschamen als mijn zoon later zo’n vreselijk luidruchtige, rokende en scooter rijdende hangjongere wordt. Net een rondje gelopen met de hond van mijn ouders en het is zo intimiderend om langs zo’n groepje te lopen.
Hopelijk krijg je dan een dochter die een vreselijk luidruchtige, rokende en scooter rijdende hangjongere wordt
Hoop ik ook!
Ik kijk momenteel voor de eerste keer de tekenfilm lady & de vagebond.
Ik moet echt stoppen met wijn drinken, heb na elke avond wijn echt zo’n mega opgeblazen buik
zag er stories van voorbij komen, wat debiel… leek wel oorlog…
Ben echt niks gewend meer. Gister tot laat wakker door songfestival en daarna op1 gekeken nog. Vandaag laat op gestaan, hele dag lamlendig en eind middag nog dutje gedaan. En nu nog steeds lamlendig maar niet moe genoeg om in slaap te vallen.
Ahhh zo heerlijk, ik wil ook weer dit jaar! Waar gaan jullie heen?
Ik ben espresso martinis aan het drinken en it takes two aan het spelen, zo’n fijne avond! @ellegirltalk ik heb hem ook direct gekocht, echt leuk tot nu toe!
na twee weken thuis met een soort pre burn-out moet ik morgen weer werken (wekker om 6u) en nu lig ik al sinds 23.00 wakker in bed. echt waarom heb al slaapmeditatie gedaan maar niks helpt ook gewoon. weet gewoon nu al dat morgen een kutdag wordt
Wat naar!! Veel sterkte zo. Wel goed op jezelf passen, niet te snel willen gaan. Hopelijk valt het mee vandaag!
Gistermiddag een nieuwe telefoon gekocht bij Mediamarkt. Op weg naar de auto op de parkeerplaats, m’n auto stond best ver weg, loopt er een man achter me aan helemaal vanaf de uitgang van de winkel. Ik snel de auto in, maar hij stond al direct ernaast en tikte op het raam, hij had me dus ingehaald. Vraagt hij of hij een lift kan krijgen naar een plaats 2 km verderop? Nee zei ik moet de andere kant op. Hij drong nog aan dat het maar een klein stukje was, maar ik deed m’n raam dicht en ben weggereden.
Echt gek dit, hij had geen jas en geen tas ofzo bij zich. Hij was een jonge twintiger dus zo’n stukje kun je best lopen?
Heel raar
Wat creepy!
Goed gehandeld, gelukkig ben je niet bestolen.
Heb inmiddels de politie gebeld, gewoon om het te melden, op aanraden van een vriend. Hij zei dat hij van een bevriende politie-agent wist dat er een bende is die op deze manier mensen besteelt. Waarschijnlijk lopen er in de winkels lui die in de gaten houden wat klanten kopen, en geven dat door aan het mannetje bij de uitgang. Staan elke dag bij een andere Mediamarkt. Voelde me toch best wel onveilig.
De politie was erg blij dat ik het meldde.
ff manifesteren dat het vanmiddag NIET gaat regenen want na 12 uur examens nakijken wil ik uiteten op het terras incluis cocktails
Het blijft droog
Het blijft droog
Droog en een zonnetje
Misschien met wat wolken
Maar het blijft droog
We doen Toscane en Rome. Daar een auto huren en slapen in agriturismos.
Ik sta met winterjas en dikke sjaal buiten
Op naar de Action en Kruidvat, mijn enige uitje dit lange weekend