Wat je even kwijt wil #52

Dan… ga je toch weg?

1 like

Ja dat lijkt zo simpel, maar is zo zwaar :expressionless:

we hebben gisteren tot laat Eurovisie gekeken en vanochtend was het weer vroeg, dus iedereen hangt hier een beetje lamlendig te zijn

2 likes

Ohh zo haha ja dan snap ik dat je geen zin hebt om op te staan indd

1 like

Jammer he. Ik heb nog een week om 2,5 seizoen te kijken 🥲

2 likes

Dit geeft hoop :heart:

1 like

Ik heb alle seizoenen er in twee weken doorheen gejaagds. Er is een bootvorming gat in m’n hart nu.

9 likes

Wth ben rond 3/4 uur in slaap gevallen en nu pas wakker

2 likes

Oh huh ik dacht dat die nieuwere 2 seizoenen er pas net op stonden. Oke dan maar bingen de komende dagen haha

1 like

Ik zat in dezelfde paniek, maar volgens mij gaat dit om het 1e en 2e seizoen wat erop staat.

1 like

Oh dat hoop ik dan!

Karma, ik had een paar kleine cadeautjes gekocht voor een vriendin om te geven met het geld dat ze krijgt voor haar verjaardag, waaronder een klein zakje snoep. Die heb ik net opengemaakt en gegeten maar is helemaal niet lekker :rage:

3 likes

Dit staat bij seizoen 2, bij seizoen 3 niet!

6 likes

Ooh gelukkig!

1 like

Ik hoor hier allemaal knallen in de buurt en allemaam van die aso mannen die ‘heuuuuu heu heu heu heuuuuuu’ roepen. Echt fok offff

Oh schijnbaar nec hooligans. Ga toch fietsen joh met je voetbal

3 likes

Maar nu hoeft zij geen vieze snoepjes te eten. Super attent dat je jezelf hiervoor opoffert!

4 likes

Kwam deze column tegen, bij het zien van de titel dacht ik dat dit geschreven zou zijn door een irritante boomer en ik me kapot zou ergeren, maar ik vond 'm uiteindelijk juist best aandoenlijk :sweat_smile:

6 likes

ja het blijkt maar weer dat ik een prachtmens ben, bedankt voor dit inzicht :heart:

4 likes

Mijn zusje heeft een nieuw level van bezorgdheid bereikt: mijn nichtje is te logeren en nu heeft ze ook een koolstofmonoxidemeter ingepakt :rofl:

71 likes

Hahaha ik moest hier hardop om lachen

1 like

Mijn snacktrek was zo groot dat ik ‘even in de keuken ging kijken wat er was’ en nu opeens op zondagavond half 12 cashews sta te roosteren in de oven en pindarotsjes aan het fabriceren ben

37 likes