Wat je even kwijt wil #52

Lig echt als een aardappel in mn bed tv te kijken met koekjes en thee.

2 likes

Ooh ben zo lui, net naar beneden gegaan maar toch moe dus weer in bed en nu heb ik geen slaap. Misschien toch maar gaan douchen en aan me scriptie gaan werken.

Ik ben zo verschrikkelijk moe omdat de kinderen 3/4 uur wel een prima tijd vonden om wakker te zijn maar ik sliep pas om 6 uur weer. Ik word een oma :sob:

Als ik weer een kat neem, neem ik een vloerkleed in de kleur van de kat. En geen zwart kleed bij een rood-witte kat. :thumbsup: Wat een haren elke keer als ik naar het kleed kijk. En het kost me ook zo 15 minuten om alleen het kleed te zuigen en dan zijn de haren er nog niet uit. Schijn je wel eenvoudig te kunnen doen, dus dat maar eens proberen.

8 likes

Het is ook altijd wat hier hoop dat m’n bril er snel is want ik moet een verplichte schrijfcursus doen voor m’n Nederlands toets maar heb nu al twee dagen na een half uurtje computer dat ik kotsmisselijk ben

1 like

En dan is het nog een verassing. Mijn kat is wit met een beetje bruin.
Al haar haren bij elkaar zijn grijs. Dus welke kleur kleed kies je dan?:joy:

1 like

Je kan ook een rood-wit tapijt kopen!!

1 like

Ik vind het altijd zo aandoenlijk als kinderen van een jaar of 4/5 trots op hun fietsje zitten en dan tegen mij heel random en blij zeggen haii/hoii :blush: alsof ze echt heel trots zijn op die grote fiets ahw. Net weer zo’n schattig kind, hij was vet blij.

31 likes

@Nysmn Ik heb ook nog een cyperse kat met zwart, bruin, wit en grijs :joy: dus een nieuw kleed kopen wordt dan helemaal lastig.

1 like

heb zin om te wandelen om de laatste aflevering van mn podcast te kunnen luisteren maar telkens als buienalarm aangeeft dat het even droog zal zijn, dan is het dat niet :expressionless: en ik vind een podcast luisteren op de bank niet hetzelfde

Een vriendin heeft een kat die verdwijnt in het tapijt en dat is ook niet ideaal, dan krijg je dit idee haha:

65 likes

Zou zo’n cheapo leesbril van de HEMA/Action voor enkele dagen het iets beter kunnen maken?

2 likes

Ja ik heb al een reguliere bril maar die is echt niet goed afgesteld per oog -1 minder en ruim -0.5 cilinder extra dus heb net in de stortregen een wandelingetje gemaakt en moet er zo maar weer tegenaan!!

1 like

Wauw dat duurde echt minuten voor ik het zag😂

5 likes

Ik wil een nieuwe bril. Ik had vorig jaar een duur exemplaar gekocht maar die past eigenlijk niet zo bij mij.
Screen Shot 2021-05-24 at 14.50.14
Ik wil niet nogmaals gaan voor de intelligente blij secretaresselook.

2 likes

Duurt het nog lang? Bij Ace&Tate kun je bij sommige winkels op dezelfde dag je bril meekrijgen als je geen superspeciale glazen hebt.
Bron: vriend die zijn gewone bril midden in de vakantie kwijtraakte en dus alleen nog maar als een idioot overal in de regen met zijn zonnebril op kon lopen, gered door Ace&Tate München

5 likes

Ik heb late dienst en dat heb ik normaal gesproken noooooooit, kan er maar niet aan wennen dat ik nu nog zo’n 6 uur moet werken.

Dit idee :heart_eyes:

28 likes

Ja dit heb ik ook, heb net zo één en voel me een beetje awkward als ik 'm op heb omdat ie eigenlijk niet past bij hoe ik ben. Ik heb wel eens overwogen om 'm voor de klas op te zetten om een andere indruk te maken (en kinders stil te krijgen) maar dat voelt dus ook te ongemakkelijk. Heb jij hem wel eens op voor de klas?

Ik kan geen klok kijken en ik gebruikte altijd als excuus daarvoor dat we geen analoge klokken hebben thuis. Maar nu hebben m’n ouders net een huge ass klok besteld voor midden in de woonkamer :cry:

2 likes