Ik heb de hele dag ALLES uitgesteld. dus nu moet ik werk van ongeveer een week vanavond allemaal doen. Soms kan ik mezelf echt niet begrijpen…
Was leuk maar intens haha. Moesten we op een gegeven moment een presentatie maken (had echt 15 minuten )met je persoonlijke missie/visie en hoe je dat kan doortrekken naar het missie/visie/cultuur bedrijf.
Ik heel snel een kittige afbeelding gemaakt in paint:
Ging stuk. Pff nu snel boodschappen doen en vanavond aan een opdracht zitten
Bij ons is Piet zwart van de roetveeg.
In de familie heten ze al 10 jaar zwarte Piet.( we hebben heel veel nichtjes en neefjee van onze kinderen hun leeftijd)
Voor mijn kind ook.
Even als disclaimer, ik ben pro roetveeg Piet maar hij heet hier zwarte Piet.
Omg kom op nou zeg. Zwarte Piet wordt niet meer gezegd. Op de school van je kind en op het Sinterklaasjournaal ook niet. Is het nou zo moeilijk
omg help, nee ik heb donderdag om 0700 een eerste afspraak met een personal trainer samen met mjn vriend zelfs. Ik wil niet meer, waarom ook om 0700?
Ja Amerigo was na jaaaaren ook opeens van de baan en dat slikken al die kids ook gewoon alsof ze nooit beter hebben geweten dus het ‘Zwart’ voor ‘Piet’ kunnen we allemaal ook gewoon skippen lijkt me ook je neefjes, nichtjes, buren en goudvissen die het al jaaaren zo doen
Neh
Ik ben klaar met vandaag!
Hahahaha rip desalnietteplus
7 uur is ook wel echt next level
Was ik net aan het videobellen met mijn vriend, staat er een bezorger aan de deur; heeft die jongen toch al sportkleding besteld met Black Friday Hoop dat hij mijn cadeautje wel kan waarderen.
En je gaat er nog voor betalen ook?? Heeft je vriend dit bedacht of die trainer?
Sorry dat wij dat nog wel zo zeggen. Hier in het dorp zegt iederen dat nog…
Bedoel er verder helemaal niks mee.
Het klinkt gek maar ik heb liever sporten in de ochtend dan in de avond. Vooral op een vrije dag!
@tijgerlelie wees dan het voorbeeld en stop er mee
Nouja het lijkt me onderhand ook wel duidelijk dat dit echt totaal geen argument is. Is gewoon jammer dat je het zo in stand houdt terwijl het zo makkelijk is om dit zelf te veranderen, wat jouw dorp doet is niet relevant.
Ja ik hoorde inderdaad O zo snel. Ik van heh waar is Amerigo?? Nee die is vrij of rusten oid. Oke prima klaar. Geen aandacht verder. Dingen kunnen veranderen @tijgerlelie en kinderen vinden dat honderd keer makkelijker dan volwassenen
Nogmaals. Ik ben pro roetveeg Piet.
Piet heet bij ons zwarte Piet omdat hij zwart is van de roetveeg.
Ik bedoel er niks mee en zal het niet meer doen.
Waar is de logica hierachter? Ja nergens want dit is gewoon een flauwe smoes
Als jij een tomatensaus vlek op je wang hebt, ben je dan ook Rode Roxy? Of Tomatensaus Roxy?