Ik wil een afspraak afzeggen waar ik niet per se bij aanwezig hoef te zijn. Het kost me alleen maar veel reistijd en reiskosten, maarja, om dat zo te zeggen… Pff ik vind het zo moeilijk om met een smoes te komen.
Volgende week kans op (natte) sneeuw!
Corona!
Reisbewegingen beperken. Zoveel mogelijk thuisblijven. Je moet een test doen. Bent verkouden.
Zoveel opties dit jaar
Dit jaar zijn de smoesjes echt het makkelijkst ever joh
Het is een proefles dus ik betaal er nog niet voor gelukkig.
Wat een verschrikkelijk huis in Binnenstebuiten vandaag.
Ik denk dat iedereen wel snapt dat je het goed bedoelt, maar door die naam te blijven zeggen houd je dat stereotype en racistische beeld in stand. In jouw dorp wordt het misschien nog gezegd, maar je kan zelf al beginnen door hem Piet te noemen. Het is misschien wennen (alhoewel… daar heb je ook wel heul lang de tijd voor gehad), maar het is echt beter.
Haha ja, alleen moet ik diegene deze week eerst nog in het echt zien en dan gelijk definitief doorgeven of ik volgende week aanwezig kan zijn. Ik kan dan niet zeggen dat ik al corona voel aankomen. En last-minute afzeggen lijkt me ook kut… (Ik werk al 95% thuis trouwens)
OMG ECHT?
Jongens :o Heartbreak high staat op Netflix. Alles! Dat wordt voor het eerst in 20 jaar tijd alles in chronologische volgorde kijken. Ik had nooit gedacht dat dit nog ging gebeuren in mijn leven. Ik kan het bijna niet aan van nostalgie :’) Ben zo benieuwd of ik me dingen nog goed herinner.
Hoorde het net bij EditieNL, dus eens zien volgende week.
Zal wel weer drie blokken worden en een zucht. (Wilde kuch zeggen Maja rona)
Vriendin in Canada die vertelde dat ze 30 tot 35cm sneeuw verwacht. Ben jaloers.
Als hij je bovenaan die berg ook nog burpees laat doen, dan zou ik heel hard die berg afrennen en nooit meer terugkomen
Ik hoop ook eeeeecht dat sweet valley high er op komt
Dit heb ik nooit gezien :o misschien doordat het op commerciele omroep kwam en dat keken wij nooit Leek het op hbh?
Het was me na het zien of 1 aflevering Heartbreak High wel direct duidelijk waar ik mijn kleding/haar inspiratie vandaan haalde.
Snap ik, lijkt me ook echt vreselijk op het moment zelf. Als je niet meer kan kan je gewoon niet meer.
Ik zal het zeker eens aan haar vragen! Tijdens de meting over twee weken zal ik het eens opbrengen.
Als je zegt pro roetveeg piet te zijn, waarom zeg je dan wel zwarte piet? Zo pro ben je dan kennelijk niet…
Ik denk dat het merendeel hier op het forum is opgegroeid met zwarte piet, maar dat is inmiddels verleden tijd. Ook al is je kind het zo gewend en je overige familie ook en wordt dat in het dorp nog gezegd, het is niet meer van deze tijd. Jij zegt dat je pro roetveegpiet bent, laat het dan ook blijken. En het begint altijd bij jezelf!
Nee maar echt, hoezo heeft sinterklaas geen roetvegen dan.
Hij gaat niet door de schoorsteen toch? Hij paradeert alleen over de daken en zijn knechten doen het gore werk natuurlijk