nee over het dragen van mondkapjes en toen zei ze overal behalve in kerken en op kantoor want daar praten ze niet met elkaar. En op die story heb ik gereageerd haha.
Hahah ik had even niet door dat het om een huisdier ging en dacht je bent wel heel blij met een huisgenoot en hoezo ligt ze op een stoel
Ik ga al die praat stories niet kijken maar wil nu ook panterprint behang in mn hal
#classy
oh soms heb ik echt geen woorden voor mijn werk. Ze kunnen geen daadwerkelijke kritiek punten pakken omdat ik mijn werk doe (ok sorry voor de humblebrag but facts) dus halen ze maar dingen er bij wat niet mijn schuld is maar hun moeten fixen. :") echt fuckooooooof.
Hoop dat rona snel voorbij is en ik dan eens op mn gemak rond kan kijken voor ander werk.
Gatver mijn personal trainer is echt een kutjong Moet vanavond buiten trainen want kon niet naar de sportschool ofzo maar dan moet ik zo’n afgrijselijke heuvel oprennen en dat is echt de heuvel des doods. En dan bovenaan zit er zo’n kind vrolijk in een schommel je lachend aan te staren als je met je paarse kop jankend eindelijk boven bent. En als ik klaag over die kutberg dan zegt hij ja je wil toch fit worden?! NEE ik wil liever lui en dik zijn, dit was 1 grote fout die ik in een opwelling heb gemaakt en waar ik nu 10 weken lang de gevolgen van moet dragen. En dan zegt hij alleen maar lachend dat hij nog een veel ergere oefening voor me heeft En dat hoe meer ik hem haat hoe beter het is. Wat een ellendig slag mensen is dit toch. Neem 1 ding van me aan en neem nooit een personal trainer Ik wil helemaal geen fitgirl worden. Zucht, nou daarna lekker pepernoten eten op de bank.
Ik heb voor mijn vriend een baardslab besteld. Omdat mijn wastafel altijd vol ligt met haren na een kam/knip/scheerbeurt.
Zwarte Piet was ook klaar met die haren.
nice
Ik saboteer mezelf zo vaak he, en ik heb het door en doe er niks aan. Ik moet een paar dingen doen voor werk waar ik gewoon geen zin meer in heb en in plaats van het te doen denk ik “ja doe ik morgenochtend wel, begin ik iets eerder”
Ja doei morgenochtend lig ik weer te lang in m’n nest en schuif ik het weer voor me uit zal je bedoelen.
Eigenlijk zou ik dit willen. Mijn PT is een superlieve meid maar eigenlijk heb ik iemand nodig die me naar de sportschool sleept en laat janken.
Maar hier heb jij niks aan. Heel veel succes en na de training kan je trots zijn op het feit dat je het toch maar weer heb geflikt.
Dit doe ik ook zo vaak en het erge is als je het gelijk doet is het zo vaak zo gedaan.
Haha nou je mag hem hebben hoor, het is een drillsergeant. Als je naar lucht happend op de grond ligt sleept ie je eigenhandig omhoog en schreeuwt ‘nog een rondje!!’ Kun je niet aan haar vragen of ze je wat meer wil pushen?
Maar ja dat moment na afloop is het enige bevredigende aspect. Nu al zin in om lekker gedoucht onder een deken te kruipen.
Zijn er hier meer mensen met en hollandsnieuwe abonnement die niet kunnen bellen/ gebeld kunnen worden?
Mijn vriend is zo afwezig vandaag en dat is niks voor hem en nu vraag ik me af wat ie aan het doen is de hele dag.
Heb mijn eerste werkdag achter de rug en volgens degene die mij begeleid heeft ging het super goed en had ze er superveel vertrouwen in dat ik het donderdag zelf kan
Topper!
die kennen we hier niet
Ik heb hier geen last van! Vandaag een paar keer zelf gebeld/oproep ontvangen
Update over mijn verjaardagsadvertentie: het valt gelukkig mee!
Ik moet alle wilskracht en zelfbeheersing bij elkaar rapen om van het sinterklaasvoer af te blijven wat ik heb ingeslagen. Ik heb al een nieuwe chocoladeletter moeten kopen omdat ik de andere op een zwak moment heb opgegeten ik ga het straks allemaal inpakken en in elk huis behalve het mijne bewaren