Continuing the discussion from Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1).
Previous discussions:
Um oke??
Dat is nieuw
Wat een saaie titel
Noooooo hahahahah maakt ie zelf nieuwe???
Haha huh
Interessant nieuw topicnummer
Ook echt #44 Deel 2
@Luipaard ja heb uiteindelijk heen een deel gelopen en een deel met de bus en terug helemaal gelopen! Was best lekker, terug was het bijna droog. En nu lekker opwarmen.
Als er vanzelf vervolgtopics komen is de naam van het caronatopic ook vereeuwigd hehe
Kan de TT niet gewoon terug naar hoe het was?
Hahahaha krijgen we straks 44 deel 44.
Ik vind dit too much voor 2020 hoor, ik wil gewoon dat sommige dingen hetzelfde blijven
Gewoon die spanning om als 1e een volgend toppic te maken. BRUUT VAN ONS AF GENOMEN!!
@bostons ik moest ook lachen in het begin van het journaal toen de journalist (weet even niet meer wie het was) Bart De Wever een bedankje/afscheid liet zeggen aan Martine. Sowieso mooi om te zien hoeveel mensen hun waardering uitspraken, mooi afscheid
Wil iemand even een recap doen van deel 1? Dan weet ik of het het waard is om deel 2 te lezen.
Previously on “Wat je even kwijt wil #44”
Wel chill dat je nu gelijk het nieuwe topic al volgt in plaats van dat ik er na 3 dagen pas achterkom dat er een nieuwe is
Ik las dit in lauren conrad stem: “previously on the hills”
Dit klinkt wel handig.
Huh maar we zijn de 5000 nog niet aangetikt??
Edit: grapje sorry
Ik ben zo trots dat mijn eerste topic de laatste versie van het zelf aangemaakte mommybloggerstopic was en dat ik nu dus toch nog een badge heb met iets van een nieuw topic aanmaken. Helemaal leuk.
Kunnen we dan nu ook een award of badge krijgen als je het eerste bericht post in een nieuw aangemaakt topic door het systeem
Ga ik nu te ver