Beter als je die de 1e dag krijgt dan dat je er de hele maand naartoe werkt
Op dit moment kijk ik er eigenlijk meer met schaamte op terug! haha.
Geen alcohol schenken is een idee, maar meestal komt hij nadat hij al wijn achterover heeft geslagen. Het is echt heel lastig en klote dat als ik iets organiseer ik hem moet uitnodigen voor de formaliteit. Maargoed gelukkig hoef ik me daar nu met de Corona niet druk over te maken.
Wat onwijs naar. Sterkte.
Met sommige dingen die je noemt vind ik het seksuele intimidatie, daar zou je stappen voor kunnen nemen als jij dan wel je zus dat zouden willen.
En ik geef je groot gelijk, drank is nooit een excuus. Hij doet dingen die jij niet fijn vind.
Omg ik kom via Insta deze site tegen. Zoveel dieren die een nieuw huisje zoeken
Mijn studenten moeten een handleiding schrijven na het kijken van een filmpje naar keuze. En een iemand doet een filmpje van Mascha.
Wat een lieve koppies allemaal dat ze maar allemaal een fijn nieuw baasje mogen vinden
huh. Bijzonder.
Tja, het is de grootste kostenpost van de EU. Dan zou je toch denken dat ze boeren kunnen helpen om groenten te gaan verbouwen, maar nope!
Ik begrijp haar filmpjes inhoudelijk vaak niet. dus ik zou graag z’n handleiding ontvangen
Ah wat rot joh. En zeker; drank is geen excuus, maar het klinkt wel alsof hij echt een verslaving heeft? En dat is super naar voor iedereen om hem heen maar dat is voor hem ook best wel kut. Ik ken ook iemand (ouder persoon) met een drankverslaving en ondanks dat diegene geen kwade of vervelende dronk heeft, is het wel iets waar iedereen zich aan ergert, en zich ook zorgen over maakt. En het kan ook als een soort spanning in de kamer hangen. Tegelijkertijd; het is een oud persoon dus de mensen om diegene heen hebben het ook een beetje opgegeven om het nu nog te veranderen. Iemand met een verslaving overtuigen om te stoppen is volgens mij enorm moeilijk dus ik snap ergens ook wel dat je familieleden het soort van op hebben gegeven om er nog iets van te zeggen. Laat niet weg dat het wel echt heel erg vervelend is
Okee dus ik had gereageerd op een stories van Connie Witteman en ze heeft mijn bericht nu gedeeld op haar stories!
Voel me nu helemaal geweldig, ondanks dat mijn insta gewoon anoniem is en niets bijzonders in mijn bericht stond.
Ik twijfel over een sportshirt op mijn vriends adres te laten bezorgen voor “Sinterklaas”. We zien elkaar dan niet en het is wel een leuk ideetje. Maarja toch weer €25
Leuk! Ik zou daar echt vet blij van worden dus als je denkt dat je vriend het kan waarderen zou ik het gewoon doen. (tenzij je het geld echt niet kan missen natuurlijk en je daardoor je huur niet kan betalen)
Ik heb zitten overwegen om heel lullig een rol vuilniszakken in te pakken. omdat hij het vuilnis de laatste tijd vergeet. jouw idee klinkt leuker.
Echt een rotnacht gehad dus lig nu onder een deken naar Jane the virgin te kijken en switch straks naar een kerstfilm denk ik. Alles donker maken en de kerstboom aan om helemaal het kerstgevoel te krijgen
Mijn nieuwe huisgenoot heb ik via deze site ontmoet!! Ze is er sinds zaterdag en ligt nu naast me op de stoel te chillen dus 10/10 would recommend
Hahaha welk filmpje
Hahah ik vind dit wel lollig hoor.
Wij pakten vroeger altijd 5 dec mijn vaders sloffen in en dan in de zak, en elk jaar was het weer geinig
@quarterlife heb het door jouw reactie toch besteld! Ga denk ik zeggen dat als hij iets ontvangt hij het moet zeggen en dan dat ik een gedicht stuur op dat moment. Vanavond ff dichten
Volgens mij heeft mijn zusje iets voor mij gekocht dus moet/wil eigenlijk ook iets voor haar. Wel heel vervelend dat je niet ff snel de stad in kan nu om even te kijken. Voor iets kleins vind ik internet toch minder geschikt.
haha een van die berichtjes over de horeca?