Wat je even kwijt wil #45

Ik heb vandaag mijn eerste werkdag van mijn nieuwe baan. Vanwege corona werken we allemaal thuis en ik heb de training dus ook online gehad. Maar heb écht zo niet het gevoel dat ik goed voorbereid ben en het goed ga doen vandaag… zie ook al dagen tegen deze werkdag op :pensive:

Succes vandaag in ieder geval!:hugs:Snap dat je je zo voelt hoor, het is sowieso gek lijkt me om nu online alles uitgelegd te krijgen. Dat snapt de werkgever denk ik ook wel. Als je ergens tegenaan loopt, kun je dat altijd aangeven bij iemand neem ik aan?

1 like

Hahahaha ik stuurde precies dit op snap vanochtend
2019: queueing for Eurovision
2020: queueing for course registrations

4 likes

Thanks! Ik werd vandaag gelukkig alsnog aan een buddy gekoppeld, dus we zijn nu nog even wat taken en informatie aan het herhalen voordat we zo echt beginnen. Heb er gelukkig weer wat meer vertrouwen in!

How times have changed haha

Oke ken jij mij? Want dit is precies wat ik er ook nog onder zette op mijn snap

Dan krijgt degene naar wie je het stuurt waarschijnlijk wel een kaartje om extra te betalen (of jij als je er een afzender op hebt staan). Dat heb ik met mijn werk ook een keer gehad!

Ik wil lijstjes zien!!! Of is er een top2000 topic?
edit: ja! Oke doei

ik ga zo sintsnoep hamsteren omdat ik heb gehoord dat de winkels bijna niks meer hebben
omg op mezelf

oeps dit was niet als reply bedoeld

1 like

Ik heb net denk ik koffie zonder nieuw cupje gedronken. Toen ik de laatste slok nam dacht ik: bah wat een vieze smaak. En toen ging ik twijfelen of ik er wel een nieuwe in had gedaan.:weary:

Eet smakelijk wijffie!!!

1 like

Dinsdagochtend en ik heb al twee keer gesport deze week. Wie is deze vrouw?

18 likes

Ahh goed! You got this🤗

Ja goede! Soms kan je op 5december zelf al niks meer vinden :scream: vergeet dat elk jaar haha

1 like

Ik zou eigenlijk een gesprek hebben op locatie met mijn psychiater. Maar gister belde een nieuwe psychiater die volgende week met mij naar nieuwe medicatie wilt kijken. En volgende week heb ik ook nog EMDR met een andere behandelaar. Dan zou ik er dus drie in niet eens een week zien. :sweat_smile:

Nou, dat vind ik eigenlijk nogal onnodig. Dus ik mailde de behandelaar van vandaag of dat wel handig was. Zegt ‘ie ‘ja want we kunnen het er even over hebben hoe het gaat en wat we willen van de medicatie, zodat ik dat met de nieuwe psychiater kan bespreken.’

Maar dat hebben we de vorige keer ook al gedaan. :sob: Dus dat heb ik gezegd. Nu heeft ‘ie me gelijk gegeven maar ik voel me een ondankbaar kreng omdat ik er tegen in ben gegaan

Haha nee ik heb geen snapchat

1 like

Ik heb een Celebrations adventkalender en vandaag, op de eerste dag, zat er in het vakje: een Bounty :triumph:
Vat 2020 wel samen.

63 likes

Ik heb een oom in de familie met een drankprobleem. Zodra hij wat op heeft zit er geen rem op en heeft meneer vrijwel geen respect. Dit tot grote ergernis van mij en iedereen om mij heen, maar iedereen doet het accepteren want “ach, hij heeft gedronken” Nu was ik afgelopen zaterdag bij mijn tante (zijn zus) en mijn andere tante (zijn ex vrouw en haar vriend, die inmiddels als 7 jaar samen zijn) waren daar ook. Het kwam zo ter sprake en toen werd ik zo boos op de situatie dat ik moest janken. Dat ik het zat ben dat iedereen het altijd maar voor hem opneemt, dat ik er niks van kan zeggen omdat ik anders bonje heb met de rest van de familie en dat ik het haat want alcohol is NOOIT een excuus. Dat hij mij op verjaardagen een kus op mijn mond wil geven, dat hij mijn 18 jarige zusje op haar kont slaat, dat hij tegen mijn moeder zegt dat ze maar 6 dildo’s moet kopen ipv een relatie, disrespect naar mijn oma, racisme etc. En nu schaam ik me dood. Verdomme waar zijn ex en haar nieuwe vriend bij zit moest ik dat zo nodig doen benoemen. Ze snapte me volkomen maar ik vind het zo erg dat ik me niet kon inhouden. Ze hebben letterlijk 0 meer met de situatie te maken en zie ze vrij weinig. Vreselijk.

Overigens vind ik de situatie met mijn oom ook vreselijk. Iedereen staat er boven en laten hem z’n gang gaan omdat ze denken dat het geen nut heeft om er wat van te zeggen. Volwassen kerel he! Hij heeft ook zijn eigen winkel waar hij regelmatig mensen ziet en alsnog wil hij geen afstand houden van mijn oma. Dit vind ze ook erg rot en zegt er wat van. Dat dat uberhaupt nog moet! Vroeg laatst aan haar of ze hem als baby zijnde op zijn hoofd had laten vallen. Echt bizar.

1 like

Ja heb m eigen postcode erop gezet dus die sturen ze maar aan mij dan

Wauw, wat een klote situatie. Ik snap dat je bent uitgebarsten hoor, hij is degene die zich kapot zou moeten schamen voor dit gedrag. Alcohol is inderdaad geen excuus. Het zou fijn zijn als jouw uitbarsting zijn naasten wakker schudt, en dat ze ook beseffen dat dit gewoon echt niet kan.

Wees niet te hard voor jezelf hoor, het is niet gek dat de bom een keer barst.

2 likes