Wat je even kwijt wil #39

Jaa heb ze over de late uurtjes aangesproken laatst.
Maar het gaat meer om de nieuwe leefgeluiden die zij nu met zich hebben gebracht. Hard geschaterlach, muziek, die vrienden allemaal, dat geluid van het plonzen in zo’n kutzwembadje.
Kan ze moeilijk verbieden niet te leven op hun terras en vind t ook zoiets om ze bijv nu aan te spreken of ze minder hard willen lachen en praten… vinden jullie niet dan? Had ik mijn oude overburen maar meer gewaardeerd :rage:

Lekkere fruitsalade als toetjeee

2 likes

Ik wil het zeker proberen!

hema! Zitten in een bakje met verschillende maten.

1 like

Hallo, ik wacht al 40 minuten op mijn snekber bestelling. Zaak zit straat hierachter maar dat terzijde

1 like

Ik DM je ff!!

1 like

Oke laat maar, vet teleurstellend. Weinig leuke dingen.

Drie maanden geleden toen ik in NL kwam, heb ik mijn vaarbewijs en medische papieren etc. “op en handige plek” gelegd zodat ik ze snel kon vinden als het nodig was. Wie heeft er net een uur in paniek gezocht op 20 m² waar die handige plek ook alweer was… :expressionless:

6 likes

Vanavond lekker borrelen met een vriendin, soort van weekend vieren voordat het weekend is :joy:

Ga ik zo sporten in een shortje zonder me druk te maken om de putten in mijn benen? Let’s find out!

11 likes

Ik lig chagrijnig op bed omdat ik moe ben en rugpijn heb en daardoor niet echt zin om wat te doen maar in mijn hoofd heb ik wel zin om wat te doen. Alleen ook geen idee wat

Als jullie er niet uitkomen staat mijn dm ook open!

Het is al gelukt! Toch bedankt voor het aanbod :heart:

1 like

Do share! Ik ga morgenochtend dezelfde challenge aan. Zit ook al de hele dag haren uit m’n benen te plukken daarvoor.

Nee joh! Maak je niet druk, mensen zijn zo met zichzelf bezig en in gedachten, die zijn echt niet bezig met de eventuele putjes in de benen van een voorbij rennend meisje

2 likes

Da’s waar… liever harige, witte benen dan van m’n stokje gaan in een partytent in de brandende zon :sweat_smile::sweat_drops:

2 likes

Ik probeer mijn vriezer leeg te maken zodat ik 'm eindelijk kan ontdooien en ik had nog een restje sorbetijs. Heb het in een glas gedaan met wat bruisend water. Zo lekker en verfrissend nu.

We laten airco installeren in ons huis maar de levertijd is tot 10 weken :sob: elke warme dag wachten is er 1 te veel

In het noorden!

1 like

Ik heb morgen een vrije dag na een hele drukke periode op werk en ik heb een soort van stress omdat ik voluit wil genieten van mijn dag maar hoe moet dat ook al weer? :joy:

1 like