Wat je even kwijt wil #39

Ik loop thuis graag op blote voeten, want op slippers gaan mijn voeten alsnog stinken. Maar nou ging ik vanmiddag bijna op een zilvervis staan en nu durf ik niet meer op blote voeten te lopen

1 like

@grace @Floepsie heb mā€™n bubbels hoor! En ijs en snacks gehaald yesss. Geen champignons maar je kan niet alles hebben :wink:
Heel erg bedankt voor de felicitaties iedereen!

26 likes

Mogen wij het ook lezen?? Gefeliciteerd!

Shit, ons eten zou er om half 7 zijn maar t is er nog niet :sob:. En eigenlijk moet t kind over een uur op bed liggen

Ik DM je! Want mā€™n volledige naam staat er wel op dus hoef dat niet per se hier gepost

@HvO ja @floepsie had hierboven ergens volgens mij een aanvaring met autocorrect oid want ze zei ā€œvieren met champignonsā€ ipv ā€œvieren met champagneā€ hahaha

2 likes

Vandaag gehoord dat mijn uren worden verhoogd omdat mijn werkgever zo tevreden is. Iā€™m happy!

36 likes

Thanks!! Ik moet me er beter in verdiepen merk ik.
Ik twijfel namelijk of ik niet alleen de handheld kopen wil.
Aan de ene kant denk ik dat ik minder vaak achter mā€™n tv zou spelen, maar ik heb wel een mooie tv en ik heb al geen spelcomputer meer sinds mā€™n scheiding (incl stiefzoon).
Dus ik heb me nog maar ingehoudenā€¦
jammer dat ik niemand ken die er 1 heeft dat je even kunt proberen.

Was jij pas geleden niet in een nieuwe woning getrokken of vergis ik me? Iets anders gevonden?

Man ik overweeg ook mijn huurcontract op te zeggen die kutmensen hier tegenover maken er echt een groot feest van deze zomer ben ik bang. Het zijn studenten denk ik.
Zwembad, muziek, veel vrienden op bezoek, kei hard kletsen en lachenā€¦ alles :rage:en tuurlijk, op een gegeven moment kan ik er iets van zeggen op bepaalde tijdstippen maar aan de andere kant snap ik ook dat het ā€œleefā€geluiden zijn en ik gewoon altijd fucking geluk gehad heb met de mensen die daar eerder hebben gewoond. :rage: en mijn plekje is zo fijn heā€¦ maar dit verpest het :rage:

1 like

Ik twijfel of ik mijn Galaxy S9+ moet inruilen voor een iPhone X

Help

Edit: inruilen betekent die iPhone (refurbished) kopen en dan mijn samsung weer verkopen haha

Ja meid hou op schei uit. Ik ben eind september ook verhuisd. Maar kon sowieso maar een jaar blijven en heb gelukkig eerder iets gevonden. Waar ik gewoon in principe onbepaalde tijd kan blijven.

Chill dat je al iets gevonden hebt hoor, ik ben zo random eens aan het rondkijken door deze nieuwe situatie maar het wordt echt weer een zoektochttttt kutzooišŸ˜«

1 like

ik kan ook niks vinden dus ben per 1 aug dakloos!! nouja ik kan bij mn ouders terecht maar dat is 150 km van school af dus dat wordt leuk

1 like

Je woont er toch nog niet zo lang of wel? Lijkt me echt een vervelende situatie overigens.

sinds decemberā€¦ ik mocht net zoals banaan ook maar een jaar blijven, maar door mn ~mental state~ wil ik eerder verhuizen maarja iedereen zoekt nu natuurlijk

Ik ga morgen borrelen bij een oud-collega/vriendin en eigenlijk haalt zij altijd eten en drankjes in huis maar ik wil ook iets meenemen want ik kom meestal aan met lege handen (omg).Iemand tips wat toch lekker is met dit warme weer voor bij een borrel?

Nerveus voor de Gymshark summer sale :no_mouth:

5 likes

Wow wtf ik weet niet wat er hier voor monsterwespen ineens zitten maar ze eten zelfs vlees :scream:
Ik had de stokjes van bbq kipspiesjes op mijn bord liggen en daar zat nog een mini stukje vlees aan. Komt er een wesp, de trekt dat eraf, eet het half op, neemt de rest mee en nu is ze weer terug om te kijken of er nog iets te organiseren valt

7 likes

Ja via via natuurlijk. Anders was het me wrs ook nog lang niet gelukt.

Ik zou toch even overwegen gewoon met de buren te gaan praten trouwens voordat je gaat verhuizen hahah

-Feta/ watermeloen/ munt salade
-Tapas hapjes ( Spaanse/ Franse kaasjes, zoute crackertjes, Nacho chips met een dipje, indien niet vega(n) een stuk pittige worst

• olijven
1 like

Is er hier iemand die goed is met dingen vertalen van Nederlands naar Engels? Of iemand die beide talen spreekt die mij met de vertaling van 1 woord/begrip kan of wil helpen?