Wat je even kwijt wil #39

Ah dat is helaas ver weg:(

Oh maaaaannn ik had me net in de auto toch een partij oogcontact met een knappe man!

Dit weer + mn eisprong hebben = geen goede combi. Mn vriend zat ook gewoon naast me, achter het stuur :sweat_smile:.

16 likes

Een uur. En ik dacht dat ze aan contactloos bezorgen deden. Dus ik doe de deur open in mijn mini croptop zonder bh, want dacht het eten ligt toch voor de deur. Stond daar de bezorger met zijn tas open als in ā€˜je moet het pakkenā€™. Jezus moest ik voorover bukken met mijn te losse tietencroptop en ik zag hem zo niet normaal loeren naar mijn mierentieties en zei ā€˜jezus lolā€™ en heb de deur maar dicht gesmeten. Goed verhaal. Ben gewoon megamoe en ga denk in bed liggen

18 likes

Wat had je besteld dan

1 like

Vandaag mijn behandeling/ingreep gehad. Het ging allemaal zo rustig en soepel en heb er nu ook vrij weinig last van. Gelukkig maar!!

20 likes

Ja doen! Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.

Vanochtend heb ik de bezichtiging gehad. De woonkamer en tuin zijn wel stuk kleiner dan ik verwacht hadā€¦ Maar ga er wel stuk op vooruit! Als mijn papieren op orde zijn kan ik volgende week de sleutel al krijgen.

2 likes

Beste beslissing ooit, niet zo bloedheet en volgens mij heeft niemand raar gekeken. Tijdens het sporten heb ik me er zelf ook niet druk om gemaakt, dus go for it!

3 likes

Juist de belangrijke vragen

Fijn om te lezen dat het allemaal goed gegaan is! Hopelijk kan je het verder een beetje loslaten, zal niet makkelijk geweest zijn :kissing_heart:

1 like

Pas als ik ga slapen merk ik hoe teringheet het binnen is.

2 likes

Oh heel fijn, die papieren komen vast goed joh!

1 like

Ik lig onder mijn dekbed ( oke1 been eruit)ā€¦heerlijk!

Zo begon ik ook. Nu is alleen mā€™n boezem nog bedekt

1 like

Ik heb vandaag echt kutnieuws te horen gekregen maar ik heb drie keer gehuild en ik voel me alweer okƩ. Ik ben echt zo apathisch soms.

I may or may not have just een bestelling geplaatst bij Monki voor 250 euro :woman_shrugging: Klarna for life

7 likes

Heb ik net koude frietjes gegeten omdat ik me kut voelde? Ja, dat heb ik gedaan

HAHAHAHAHA jezus! Baas boven baas hoor :sunglasses:

1 like

Hahahaha wow is dat de hele webshop of veel items in meerdere maten om te passen?

4 likes

Wow heb je de hele website gekocht haha

4 likes

Ah dat is jammer! Maar toch lief dat je gereageerd hebt. :blush:

Mocht iemand anders in het noorden wonen en een keer zin hebben om te terrassen of iets anders wil doen wees vrij om een berichtje te sturen!

2 likes