Een half uur sinds de laatste dicht ging!
Heeft er iemand nog (digitale) spaarzegels van de Ah over die die kwijt wil ?
Zwembadje weer schoongemaakt en daarna gevuld terwijl ik een superlekkere smoothiebowl heb gemaakt. Als het water ietsje opgewarmd is de hele middag heerlijk dobberen en aan een nieuw boek beginnen
Ik dacht echt toen de restaurants weer open gingen: nehh, zo lang er 1,5 meter en corona is zal ik niet uit eten gaan.
3 weken later: eerste reservering staat voor aanstaande vrijdag eindelijk weer een keer een vriendin zien voor het eerst sinds voor de hele coronatoestand.
Ik had gisteren iets te weinig gegeten en iets te veel wodka gedronken en ik voel me al de hele ochtend super kut Echt top ook echt op een maandagavond aan de wodka, succesfull adult maar niet heus
Een paar weken geleden had ik verlof gepland voor deze week (vanaf morgen) en ik had het niet beter kunnen timen, net de dagen dat het superwarm wordt! Lekker de hele dag in de tuin, voetjes in het water, hangmat tussen de bomen, frambozen rechtstreeks van de struik eten
Ik krijg om 20u te horen of ik geslaagd ben voor mijn opleiding of niet, en ik ben nu al zo zo zo zenuwachtig he.
Spannend! Hopelijk kan je de stress een beetje van je af zetten vandaag
Ik ga vanmiddag wel al proeven
Ik heb vanochtend een paar uur vanuit huis gewerkt en ben nu klaar, maar voel me zo nutteloos? Ik heb echt geen idee wat ik met mijn tijd moet doen en ga pas laat in de middag sporten. Irritant.
ooh lijkt me juist heerlijk op het moment. Ik ben de hele ochtend al vrijwel niks aan het doen omdat er weinig te doen is. Ben nu werk aan het zoeken en mezelf maar bezig houden. (kuch ondertussen ff borduren)
Had een jurk gekocht via Zalando maar een lusje was kapot waar het taille ceintuur doorheen moet. Blijft ook prima zitten zonder dat lusje, maar heb toch klacht gestuurd. Nu moet ik maar 12 euro betalen voor de jurk ipv 50. Chill.
Is er iemand die werkt met magnolia (cms) en die mij wat kan uitleggen? Ik wil een YouTube video embedden maar weet niet welke code ik daarvoor moet pakken.
Ik ga mijn naam in Karen veranderen. Heb zojuist de woningbouw een hele lange e-mail met klacht gestuurd.
Normaal is dat alles na / in de url. Kan je niet in preview testen?
Je moet dan wel pagepart vidéo kiezen
Ik moest gewoon de code van insluiten nemen en niet de URL, het is gelukt!!
Ik hou normaal helemaal niet van zonnen en had geaccepteerd dat ik bleek ben en blijf maar ik heb nu ineens een obsessie met bruin worden en het lijkt ergens heen te gaan!! (Wel met behulp van zelfbruiner)
De zon is wel sterk joh. Ga er zo weer uit maar vanavond nog even een duik nemen!! Zin in.
@HvO Jaa leuk die grijzige ook!
Ik krijg vanmiddag cijfer van een tentamen terug en ik hoop echt dat het een voldoende is want ik moet al 3 zaterdagen achter elkaar in juli tentamens maken en nog eentje er bij trek ik niet hoor