Wat je even kwijt wil #39

Oh goeie reminder dat ik eens moet uitzoeken welk goede doelen ik wil steunen! Was van plan dat te te regelen eens ik fulltime begon te werken maar dat is ondertussen ook alweer bijna een jaar geleden :sweat_smile:

4 likes

Lekkere thee, koffie, sapjes, fris, koekjes, chocolaatjes, fruit, ijsjes?

1 like

Volgens mij kost lezen best veel energie als je een hersenschudding hebt, maar misschien gezichtsmaskertje, kaarsjes, klein plantje voor in huis, wat lekkere snackjes? Ik vind søstrene grene altijd wel leuke kleine dingetjes hebben of flying tiger ofzo.

1 like

Ik persoonlijk had echt geen energie om te lezen ook toen :sweat_smile: Lag alleen maar op bed met hoofdpijn. Dus ik zou vooral lekkere snacks halen haha.

1 like

Het is ook super warm, misschien iets van een handventilatortje? Of zo’n koelmasker voor de ogen?

1 like

Wat een geweldige tips haha thnx. Direct ingesteld ook.

2 likes

Deze zijn echt heel lekker

5 likes

Eindelijk weer eens overspel in de liefde aan het kijken, love it.

Ahhw ik ging net naar de aldi en een vrouw vroeg aan me of mn jurk van de aldi kwam want ze zag zon soort jurk liggen. En als die zoo mooi zat dan wou ze hem ook wel haha. Maar nope helaasos haha. ( hij leek er op qua kleur en print en lengte alleen andere pasvorm haha)

3 likes

Ik heb net de huur opgezegd en ik vond het vet spannend :hot_face: Ik heb bij zulke dingen altijd het gevoel dat ik achteraf nog genaaid word of dat het met het nieuwe (huur)contract misgaat.

18 likes

Bah ik voel me niet zo chill qua werk de laatste tijd. Ik voel me totaal niet uitgedaagd waardoor ik heel veel loop te lanterfanten waardoor ik me weer kut/schuldig voel. Weet niet of het door het lange thuiswerken komt of dat ik maar eens op zoek moet naar wat anders. Maar weet dan ook niet echt wat.

Heb morgen spontaan vrij genomen, dan kan ik ten minste legit lanterfanten in die hitte zonder me daar kut over te voelen. En nu wil ik eigenlijk naar het strand maar vind het een beetje raar/eng om dat alleen te doen. Maar heb niet echt iemand om mee te gaan. Ben bang om me daar dan eenzaam te voelen wat ik me de laatste tijd wel vaker voel :frowning:

/dagboekpost

2 likes

Ik zit al zo lang te twijfelen om een switch te kopen door alle positieve verhalen.
Ik speel al jaren niets meer door gebrek aan tijd.
Zometeen ga ik naar de mediamarkt kijken.
Is het €389 waard?

Ohhh ik ook ! Heb echt drie x tegen nieuwe verhuurder gezegd: oké dan en dan ga ik het opzeggen hé!

Nu ga ik over twee dagen verhuizen en pas als ik er zit ben ik weer chill hoor.

2 likes

Nee want je kan hem ook voor 329 kopen, maar dat is ie zeker waard!

Haha ja dat heb ik ook. Het nieuwe huurcontract is nog niet helemaal rond, maar ik kan ook niet nog langer wachten. Er is eigenlijk niets waardoor het niet door kan gaan, maat pfff wat een stress joh. Halverwege juli krijgen we de sleutels, dus dan kan ik weer normaal doen.

1 like

Haha oke waar ??

Je moet ff goed meerdere sites in de gaten houden want hij raakt snel uitverkocht (vandaar dat de prijzen dan omhoog gaan) maar hij is nu bij Amazon op voorraad voor de normale prijs

https://www.amazon.nl/Nintendo-Switch-Console-Rood-Blauw/dp/B07WKNQ8JT/ref=mp_s_a_1_1?dchild=1&keywords=switch&qid=1593101118&sprefix=switch&sr=8-1

2 likes

Ik heb mega hoofdpijn van online lesdag en de hitte meh. Lig nu in mijn ondergoed op de bank weg te vegeteren en ga mijn ventilator hier ook neerzetten.

Waar ergens woon je?

Buiten dat het heeeeel schattig is, kan ik me no way voorstellen dat er nog nooit een man verliefd op jou is geweest hallo look at yourself!!

3 likes