Ik hou van salades met dit weer. Maar ik kan ook echt prima een zuurkool stamppot naar binnen werken nu heerlijk. Het enige nadeel is dat het kut is om met dit weer boven hete pannen te gaan staan koken enzo.
Dit is nog maar dag 2 van mijn mini-staycation (wat een verschrikkelijk woord eigenlijk), maar ik heb het gevoel alsof ik al een week op een tropisch eiland zit. Echt genieten
Nou een ovenschotel moet toch wel ff in de oven? Maar je hoeft dan niet boven het fornuis te staan. Ik gebruik de oven nu liever niet want dan warmt mijn keuken zo 5 graden op dus no thanks haha.
Ik ben vanochtend al super productief geweest dus nu zit ik, onder werktijd, met een koud biertje op de bank een aflevering Brooklyn 99 te kijken. Echt genieten. En om 16.00u is het acceptabel om offline te gaan dus dan ga ik lekker nog een ijsje halen .
Ik wil gewoon ff chillen en tukken op mān bed maar door de wind rammelt mān raam echt te hard
Wat een langzame dag zeg, eerst slaap ik door al mān wekkers heen en word ik kwart voor 12 pas wakker, vervolgens lig ik de hele tijd op de bank onder een dekentje (ja, zelfs nu) een beetje te internetten, ben niet vooruit te branden en heb ook geen zin om iets te doen maar dan wel klagen dat ik me verveel
Mensen zijn zo gierig. Ik heb mij net aangemeld via een website om per maand 1 EUR te storten aan 2 goede doelen. Dus 2 EUR per maand.
Ik vertel dat tegen mijn vriend en hij zegt: āje kan niet alles steunen he.ā Wat is nu 2 EUR per maand? Iets gaan drinken met collegaās kost meer dan dat.
Ik doneer ook regelmatig (50 EUR 2x per jaar of zelfs maar 1x per jaar ofzo). Mensen reageren daar vaak zo raar op: āzo veel geld!???ā
Gierig is denk ik niet het juiste woord, maar ik schrik eerder van hoe egoistisch mensen zijn. Als je het geld niet hebt, snap ik het zeker. Maar al deze reacties komen van mensen die genoeg verdienen en regelmatig naar de cinema gaan/uit eten/nieuwe kleding kopen/ā¦
We zijn vandaag gaan kijken! Ze is echt mega mega lief, en knuffelt echt met iedereen.
We gaan het vanavond nog Ć©Ć©n keer goed door bespreken, maar ik denk dat we haar maandag gaan ophalen. Dan heb ik het weekend om alle spullen te halen en mijn huis te verbouwen haha.
Haha ja ik ook!
Working moms spoiler s3e1
Ik heb echt gehuild bij de scene dat ze bevalt en dan die flashbacks naar het vreemdgaan. Zo gemeen! Dat je je huwelijk zo verpest.
Echt heel knap dat je dit ondanks alles zo goed hebt gedaan!
Oeeh heel mooi. DOE HET
Ik heb mn wenkies laten doen met PMU en de eerste velletjes laten nu los + mag niet in de zon. Dus ik loop nu met een gigantisch overdreven zonnebril rond
Sorry hoor, kom ik weer met mijn gezeur maar voel me best wel verdrietig. Ik zou vanavond misschien nog even een drankje doen met iemand maar nu heeft die persoon opeens toch andere plannen, een ander vriendinnetje had al afgesproken en verder vraagt of denkt niemand aan mij. Zo wil het lot dat ik vanavond voor de zoveelste keer alleen thuis zit terwijl het super mooi weer is.
Ik zou er natuurlijk alleen op uit kunnen gaan maar voel me daar niet echt op mijn gemak bij en vind het ook heel confronterend om anderen lol te zien maken.
Hopelijk eind dit jaar ik bevind mij atm in een lastig pakket dat ik even niks geks kan doen. Niet met mijn haar(kleur) niet met mijn uiterlijk. Ik voel me atm zo saai met mijn ik-ben-het-aan-het uitgroeien haar.
Ahgw sad. Hopelijk kan het snel. Want die kleur is zo gaaf
Dankjewel!! Heel onverwacht ook, maar alles is zo goed gegaan en nu heb ik vakantieā¦ maar pff ik wil weer lekker naar school!
Een vriendin van me heeft een zware hersenschudding gehad en ik wil samen met een paar vrienden wat voor haar kopen als een ātake careā pakketje. Iemand ideeĆ«n wat leuk kan zijn? Gewoon kleine dingetjes hoor. We dachten sowieso aan een leuk tijdschrift (mag je wel lezen als je zware hersenschudding hebt? Geen idee hoor), maar zoeken nog wat meer dingen.
Bruisballen/badbombs voor in bad?
Wat voor ras is het?