Ik vond vandaag een prima dag om weer eens mijn dumbbells en enkelgewichten uit de kast te trekken. Echt een goed idee om dat precies vandaag te doen, ik wist niet dat ik zo kon zweten zeg jezus
Wow ik heb mn laatste cijfer binnen! Schooljaar afgesloten met vier achten en een negen
Ah shit diegene waar mn vriendin dr kat op zou halen was blijkbaar een oplichter… pff
Ik heb eeeeeeeindelijk Skype aan de praat gekregen met behulp van ICT, zat even in de stress want moet a.s. maandag een belangrijke presentatie geven en ik had dit ook gewoon veel eerder moeten regelen. Maar het is gelukt! En de ICT-mensen zijn altijd zo lief <3
Haar moeder had een waarschuwings post gelezen ergens. Ze waren gaan zoeken toen er heel veel smoesjes kwamen.
Gewoon zeggen dat je moet werken en dat je pas na je werkdag kan reageren? Dan zou ik het gesprek muten totdat je klaar bent
Zooo, goed bezig zeg, hele mooie cijfers!
Terwijl yoghurt (zonder smaakjes en suiker) vaak nog wel maanden na de datum goed is. Zou het aan de hitte wijten, anders luistert hij nooit meer
Zooo zeg de vega kaasschnitzel van de jumbo is vet lekker
Sowieso pas reageren na je werkdag inderdaad, daar heeft ze maar mee te dealen, en als de notificaties afleiden, kan je je telefoon (als je een iPhone hebt) misschien op Do Not Disturb zetten? Dan krijg je de meldingen van appjes etc niet maar wel de notificaties van je bloedsuiker. Android heeft vast ook wel iets wat er op lijkt!
ah neeeeeeeeeeeee. had ze de oplichter al betaald?
Aah echt geen zin meer
Ik ga volgende week weer 3 dagen naar het buitenland
Ik heb een bord avondeten op als middag eten. Nog geen 2,5u geleden en ik heb nu alweer enorme honger. Niet normaal hoor.
Jup. Gelukkig niet het volle bedrag maar zon reservering bedrag.
Pff ik heb hetzelfde. Voelt echt alsof ik onverzadigbaar ben.
Ik ben en blijf een vreetzak met altijd trek, onafhankelijk het weer. Je hebt ook mensen die dan een lichte maaltijd willen. Nehh pizza zou er wel ingaan (weer. Gisteren al gegeten)
Ben vanochtend al om 6.30 begonnen en vanochtend haatte ik mezelf maar nu ben ik gewoon al vrijjjj. Lekker met een kan teisseire mojito (thanks voor de tip, ik weet niet meer wie het was maar superlekker dit) en bridget jones’ diary op het balkon
Haha ik ook ja! Sommige mensen vinden ook dat ovenschotel met dit weer niet zo chill is. Heb ik al 2 dagen gegeten hoor. Geen probleem.
Is toch juist chill, is vaak heel snel klaar. Met dit weer kan ik alles eten, maar wil gewoon niet lang in de keuken staan boven zo’n hete pan.