Aaah ik ben zo blij! Ik zat de laatste weken te twijfelen of ik niet toch nog een baantje naast mijn bedrijf er bij moest nemen voor wat extra geld. Maar net zo leuk gebeld met een nieuwe klant en daarna een bestelling van een andere grote klant binnen dus het baantjes zoeken schuift weer even op
Heb je geen collega waar je af en toe mee kunt kletsen? Of misschien zelfs videobellen terwijl je aan het werk bent, alsof diegene aan je bureau zit.
Zoals @Foefjeisthuisal zei, de radio! Daarnaast neem ik voldoende pauze. En zorg dat ik ook echt naar buiten ga. Ik probeer ook regelmatig even te bellen met collega’s, ook al kan het met een email afgehandeld worden. Er zijn ook van die come study/work with me filmpjes op YouTube. Wellicht is dat wat.
En daarnaast; wees lief en mild voor jezelf. Je bent niet de enige. Dit is een gekke rare periode. Het is oké als je soms niks gedaan krijgt. Of langzamer bent. Het kan ook helpen om het uit te spreken naar je collega’s
@Bakkes Lekker lijstje om mee in te pakken! Heb er ook een toegevoegd
Edit: sorry ik zit er allemaal nummers van bizzey in te knallen maar misschien vind je dat helemaal niet leuk
Yesss lekkeeeer, hoe fouter hoe beter
Aah wat tof, gefeliciteerd!!!
Ik heb gisterenavond een zwembad op marktplaats gezet en er komt vanmiddag al iemand langs om hem op te halen. Zo snel had ik het niet verwacht. Heel chill maar ik ga het wel missen want ik vond het echt leuk om met iedereen te onderhandelen.
Ik ben weer eens verwikkeld in een bureaucratische Belgisch-Nederlandse carrousel rondom zorgverzekeringen en uitkeringen De EU is een scam!!!
Ehh wtf. Mijn buurvrouw die ik uit de grond van mn hart haat heeft een nieuwe manier om bij ons te gluren. Ze heeft een parasol gekocht die ze niet goed vast zet en die dan onze tuin in waait. Gister heb ik hem zelf terug gegooid. Nu met was ik er ook optijd bij maar ze stond binnen 2 sec ineens in mn tuin… ehh pardon. Volgende x stamp ik hem kapot.
Haha same ik doe altijd alsof ik het geaccepteerd heb maar ben diep beledigd als iemand weer eens zegt dat ik zo wit ben (hjb vreemde man op straat) en wil eigenlijk ook gewoon bruin zijn
Ik heb net alvast gekookt, omdat ik zo een paar uurtjes ga werken en daarna ga sporten. Dan hoef ik niet te haasten straks. Het nadeel is alleen dat ik eigenlijk gewoon zin heb om het nu al op te eten
ik ben zo lui en ongemotiveerd dat ik nu m’n dutjes in bed met schoenen aan doe
Ik zou ‘m de volgende keer 2 tuintjes verder gooien.
Oeh heb je een aanrader? Ik ben ook bleek maar zou mijn benen misschien wel graag van wit naar gebroken wit laten gaan (maar wel het liefst heel subtiel)
Ik gebruik gewoon die van Kruidvat! Zoals de helft vh forum haha.
haha het zijn wel ~ maar ~ teva sandalen, geen dr martens oid
Ja of in de fik steken en dan terug gooien.
Het is pas 1 uur en ik ben zo moe. Vanmorgen telefonisch een afspraak gehad met de huisarts voor een doorverwijzing naar de psycholoog en daarna een vergadering en het trekt me echt leeg