Gefeliciteerd!!! Echt een groots moment! Neem jezelf mee uit voor een glas bubbels!
Thanks @Max en @grace!!! Mijn omgeving reageert nogal afgemat haha dus dit doet me goed. Ik ga mezelf vanmiddag maar trakteren op een glas bubbels, goeie!
Wow wat lijkt me dat gaaf joh! Proficiat
Ja ik had dat toen ook, eigenlijk alleen een vriendin die zelf ook in de wetenschap werkte was enthousiast. Mijn vader vroeg nog hoeveel geld ik voor het artikel had gekregen (dikke teleurstelling dat het antwoord ā¬0 was) maar ja, je moet het gewoon zelf bijzonder maken!
Ik ben altijd zo gestrest als ik ergens naartoe moet waar ik nog nooit geweest ben. Echt 9 van de 10 keer totaal onnodig, maar ik ben altijd bang dat ik het niet kan vinden oid. Terwijl dat ook niet het einde van de wereld zou zijn.
Ja nou ik dacht dus, ik deel het bewust eerst met mān vrienden die ook in de wetenschap zitten/die wereld kennen omdat ik ook wel snap dat anderen onderkoeld reageren als ze zich er niet zoveel bij voor kunnen stellen, maar die reageerde dus ook beetje lafjes en eentje maakte het meteen over zichzelf en haar mislukte experiment??? Ok balen tuurlijk maar daar dealen we ook allemaal mee maar is dit het moment??? Waarom gaat het nu hier al een kwartier over in de groepschat en niet over mij???
Gelukkig heeft bij mij niemand naar geld gevraagd (want heb het leeuwendeel van het werk als onbetaalde stagiair gedaan ook nog haha) dus het kan altijd erger!
Ik heb net voor 't eerst sinds mān tienerjaren weer mān nagels gelakt en omg ik lijk wel een kleuter. Het is WALGELIJK. hoe doen mensen dit??? binnen de lijntjes ook echt.
Ik ga me vandaag voorbereiden voor de reis terug naar het land waar ik woon a.k.a koffer alvast inpakken. Duurt nog een paar weken maar ik ben dan tijdelijk ergens anders. Ik vind het best eng om weer te gaan, vooral omdat het niet goed met ging toen ik daar woonde en nu bij mijn ouders voelde ik weer even wat rust en veilig. Ik ben heel angstig weer terug in oude patronen te vallen en dat wil ik niet
Als er nagellak op je huid zit, dat gaat er echt zo af. Anders kun je het weghalen met een wattenstaafje met nagellak remover. Ik doe zelf altijd snel 1 laag. Op laten drogen en dan nog een laag. Wel belangrijk dat de nagellak niet klonterig is of juist te waterig. Ik ben trouwens juist bezig geen nagellak meer te gebruiken haha
Ja maar dan haal ik het ook van de nagel af, ik kan dat niet secuur ofzo. En 't was ook dik idd. Nja oefening baart kunst denk ik, al vraag ik me af of nagellak mij Ć¼berhaupt staat haha (heb geen lange nagels)
Ik droomde echt zo eng vannacht. Ik was zwanger, maar ik wist niet van wie en ik dacht van een beroemde guy, maar die wilde het zeker weten. Soort Mamma Mia werd het uiteindelijk.
Mijn telefoon autocorrect mijn naam in mails altijd naar Mark. Who the fuck is Mark. Gelukkig heb ik het tot nu toe altijd gezien voor verzenden.
Gefeliciteerd!! Lijkt me echt een bijzonder moment (ik moet het nog meemaken haha). Ik hoop dat je er alsnog een leuke dag van kan maken
Wat goed!!! Gefeliciteerd
Werden er liedjes gezongen?
Gelukkig niet
Toen was ik al wakker
Dit had ik laatst ook, was er na jaaaaren vaak bloedprikken weer eens (hoe chill nu op afspraak) en ik voelde gewoon helemaal niks! Niet eens dat het zo wegloopt uit je arm.
Dat stukje tape eraf trekken achteraf deed het meeste pijn van alles misschien door mān armhaar ofzo, en heb daar zelfs een grotere plek van (een soort kras), dus bereid je voor het is nog niet voorbij!!
@Chuckie hier maken we het goed voor de reacties van de rest!! Gefeliciteerd we are proud! En geniet van jezelf even pamperen met champignons (en misschien taart??! go for it)
Ik bedoelde natuurlijk
Maar als je heel erg van houdt mag dat ook natuurlijk
Hebben jullie tips om het thuiswerken draaglijker te maken? Ik word echt horensdol hier van eenzaamheid en mijn gebrek aan concentratie.
Helaas mag ik niet naar kantoor ondanks dat die mogelijkheid er wel is en zal ik het dus maar uit moeten zingen.
Ik heb vaak een podcast aan staan of de radio dan heb ik in ieder geval wat gezellig geklets op de achtergrond. En soms zeg ik maar wat tegen de podcast terug