Wat je even kwijt wil #39

Met het aantal km dat je rijdt, zou je ook kunnen kijken naar een kleinere elektrische auto. De Seat Mii is nu ook elektrisch verkrijgbaar in private lease voor een hele schappelijke prijs. Er zijn er nog meer, maar weet ff niet precies welke. Zou het wel voor je kunnen navragen bij mijn man, die verkoopt leasecontracten.

1 like

@RupiKaur en financial lease? Dan ben je ook een bedrag kwijt maar aan het einde van de rit is het wel jouw auto. Doe dit zelf ook.

Er zijn wel topics over autoā€™s toch @RupiKaur

Ik word iedere dag wakker met opgezwollen vingers, heb het nog nooit zo erg gehad als dit jaar, zooo vervelend.

jaaa joeejoeee dat was ik! :smiley: had jij hem ook in het zwart wit?? of is dat een korte broek :smiley: ? kom alleen rood en een soort van tijger print tegen online.

sommige dingen gaat echt hard bij MSmode de laatste tijd. Geen wonder, ze zijn ook echt goed bezig nu met leuke kleding. Kan me herinneren dat het vroeger echt zā€™n oudere dames winkel was.

2 likes

oeee thanks voor de tip :smiley: Zizzi begint nu ook weer wat leukere dingen te krijgen. (Al vind ik die af en toe een tikkie overdreven duur)

Ik ging dus vanochtend nuchter prikken. zou normaal op de praktijk gebeuren maar mag niet vanwege corona. Vorige week nog gebeld met de vraag van; hoe gaat het dan? Antwoord was via het ziekenhuis en het formulier zou al klaar staan. Nou top! Kwam ik bij bloed prik mevrouw, staat het formulier niet klaar. Heeft ze extra buisjes afgenomen en gaat ze de huisarts bellen of ze als nog het formulier klaar willen zetten. Voelde me helemaal schuldig tegen over die mevrouw en excuus aangeboden. Bel ze dadelijk zelf ook maar even op. Zeg dan niet dat het klaar staatā€¦

(Heb ook een enorme cranky moodswing atm)

Ik heb echt al weken geen rust in mā€™n hoofd, er is altijd wel iets wat nog aandacht nodig heeft en blijft sluimeren. En omdat dat zo is raak ik gedemotiveerd wat weer leidt tot nog meer dingen die moeten etc. Ik moet echt even wat dingen aanpakken.

Oke heel random. Ik zit in het bos op een bankje bij een T splitsing. En er ging een man met een hond een kant op. En even later komt er precies zon zelfde hond van die kant die de andere kant op gaat. Maar dan ineens met een oudere man er bij. Hoe lang zit ik hier alā€¦ welk jaar is hetā€¦

41 likes

Ughhhh over een kwartier heb ik een groot online tentamen waarvan 1/3 allemaal economische berekeningen zijn, heb er sinds vannacht al zenuwen in mā€™n buik van :face_vomiting:

Succes!!

1 like

Voelt het gek om dat te zeggen? (leuk gek)
De ochtend na ons trouwen vroeg iemand mijn man op wie hij stond te wachten. Toen kwam er zo heel aarzelend en onwennig ā€œmijn eh ā€¦ vrouwā€ uit :joy:

1 like

Hahahha, ja in het echt zeg ik het nog niet, maar kan nu mooi oefenen op het forum :-p

2 likes

Ik heb tijden dat ik 10.000 km in 2 maanden haal. Herinnert me dat ik weer een onderhoudsbeurt moet inplannen.

Succes met je keuze! Ik zag trouwens iemand zeggen slechte ervaring met KIA te hebben. Vind dat merk juist super chill, voor relatief weinig geld krijg je heel veel auto. Enige was dat ik op een gegeven moment rug pijn kreeg van de ritten (zat wel een paar uur per dag in) maar als je zo weinig rijdt zal het denk ik wel meevallen.

Ugh kleine hangover, tired as fuck. Overal zweet en waarschijnlijk komt mijn manager vandaag

3 likes

Succes!!

Ik heb echt beroerd geslapen door de hitte. Eindelijk een ventilator gekocht maar het was alsnog zoooo heet

Ik heb net bloed laten prikken na het ruim 2 maanden uitgesteld te hebben want ik ben een tiny scared baby, maar de vrouw die me prikte kon het ZO goed dat ik er echt niks van voelde, ik kon haar wel zoenen :smiling_face_with_three_hearts: (mocht niet want corona)(en seksueel grensoverschrijdend gedrag)

31 likes

Hoe warmer het weer, hoe hoger de knot. Morgen zit hij op mā€™n voorhoofd.

13 likes

mā€™n eerste paper is vanmorgen gepubliceerd en ik wil het vieren maar ik ben de hele dag alleen, zo jammer.

Succes met je tentamen @Crystalfire!

76 likes

Ohh dat lijkt me een heel bijzonder moment! Gefeliciteerd!!

1 like

Ik wilde deze graag halen maar ik kan de komkommer variant niet vinden. Enig idee of de normale versie hiervan evengoed werkt? :thinking: