Hot girl Summer - Megan thee stalion
Savage remix
Big ole freak
Act up en Twerk van City Girls
My type - saweetie
En classic : back that azz up - juvénile
@Bakkes hoe kon ik thong song vergeten
Pookie -aya Nakamura
No ketting go - Wayne wonder
Where the ladies at -?
Get low - ying yang twins
Ye -Burna boy
Net schoot me te binnen dat ik nog niet ben waar ik weer wil zijn en het idee dat ik daar nog niet ben doet best wel veel pijn. Dat de vooruitgang die ik heb gemaakt door hard te werken niet voldoende is om mijzelf tevreden te stellen.
Milo (zo heette m’n eigen)
Dit is het meest basic lijstje dat je kan krijgen ( want dat ben ik ook), dit staat oa in mijn keukendisco playlist:
X - nicky jam
Papichulo
Temperature (& like glue)
Omlaag
Turn me on - Kevin Lyttle
Murder she wrote - Chaka Demus & (of surf voor een nl’se versie haha)
Whine & Kotch
Gasolina -
Hold You (Gyptian)
Tempted to touch
Gymnastiek
Dit ziet er echt pijnlijk uit
Het is hier in huis zo warm dat m’n vriend al 3 nachten op de bank slaapt, en ik geniet echt van het zeesterren in bed!
Ik kan niet slapen, want ik ben een beetje tipsy nog van het wijnarrangement, het is teringheet maar ik kan niet slapen met ventilator en ik ga morgen voor het eerst naar een hondje kijken.
Ik voel me een beetje zoals de middag voor sinterklaasavond vroeger. Zenuwachtig, enthousiast met buikpijn.
Yesss dankjewel, goede aanvulling!
Dem Afraid- Krissy
Joro- Wizkid
Gimme love- Teyana Taylor en Sheyi Shay
Mijn baby- Jayh
Backaz - Demarco
If- Davido
“Ik ga vanavond echt op tijd slapen”
ik heb vorige week een staande ventilator gekocht met timer en afstandsbediening en het is echt de aankoop van de eeuw hij staat nu lekker op mij te blazen en na een uurtje gaat hij uit en ohhh dit wilde ik altijd al. en dat voor maar €25,-. ik ben een gelukkig mens
Het voordeel van wakker zijn is dat ik dan optimaal kan genieten van mijn vriend die wakker schrikt en random shit roept.
‘Waar zijn?! Waar zijn?!
Wie zoek je schat?
‘O, niks ik dacht even dat we kinderen hadden die we nog moesten opladen.’
Ok is goed. Op zich beter dan die keer dat hij uit het niets op sprong en wegrende voor een reuzenbij.
Mijn vriend sprong laatst op mij, omdat ik door een insect aangevallen zou worden in zijn droom
Na m’n avondeten om half 8 dacht ik, laat ik eens even een dutje doen. Werd om 23u wakker en nu ben ik natuurlijk niet in slaap te krijgen terwijl de wekker morgen om 6u gaat omdat ik mijn werklaptop ben vergeten en nog moet ophalen. Haat m’n leven echt even.
Over zo’n 6 uur moet ik in een belangrijke vrgadering zitten. Waarom dacht ik dat het een goed idee qas om te gaan zuipen
Suiker prikken (controle)moet nu in het ziekenhuis in plaats van de huisartsen praktijk. Kan vanaf 7 uur en ik dacht dat ik tien voor 7 al vroeg was. Maar zitten er nu al twee voor me. En ook al drie na mij. Blij dat ik er op tijd bij ben
Wil je m delen als hij af is?