Wat je even kwijt wil #39

ja! begon bij mij op zaterdag en donderdag was kon ik weer normaal slikken zonder dat ik verging van de pijn. oja en heel goor maar spoelen met zout water helpt ook goed. dit zijn alle tips die ik van de huisarts kreeg!

1 like

Pffoeeeh ik dacht dat ik alleen maar rauwkost en worstje voor avondeten had, vond het al zo raar. Maar toen vond ik de zoete aardappel die ik vanmiddag gekocht heb en nu is mn leven gemaakt

2 likes

Irma :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Ik ben net voor het eerst in mijn leven buiten gesloten. Ben op crocs én sokken de reserve sleutel op gaan halen dus ik laat me voorlopig niet meer buiten zien :thumbsup:

2 likes

Hoezo? Fashion icon!

2 likes

Oh heel fijn! Ik had zelf nog geen contact met ze opgenomen, maar dat ga ik dan morgen of vrijdag even doen. Heb hier eigenlijk ook geen geduld voor hahaha. Wanneer mocht je komen bezichtigen?

1 like

Het is juist heel schattig al die updates over de dieren in je omgeving :slight_smile:

1 like

Ik had te lang gewacht met koken dus ik wilde bestellen, want als ik teveel honger heb word ik flauw. Er stond 30 minuten bij, misschien langer als het druk was. Nou 45 minuten zou ik ook nog wel overleven, maar het is woensdag en tata etenstijd is allang voorbij. Krijg ik de melding dan het 90 minuten duurt. Negentig. Minuten.
Ik probeer nu de perfecte snack te vinden waardoor ik niet dood neerval maar nog wel honger heb.

3 likes

Ik heb echt een vieze blauwe plek van het bloedprikken maandag. Zo’n smerige groene kleur. En het blijft ook pijn doen :+1:t3:. Zo’n leuk vooruitzicht dat ik over twee weken weer mag.

Ik kijk the office en daarin wordt de belachelijke metafoor gebruikt dat je als bedrijf samen in een boot zit, en als er ergens een lek is dan zinkt iedereen, teamwork, blabla.

Die metafoor werd pas bloedserieus gebruikt door het hoofdkantoor van het bedrijf waar ik werk :joy: Niet dat ik denk dat ze het van the office hebben maar ik vind het geweldig dat ze zo’n ongeïnspireerde en onpersoonlijke metafoor gebruiken.

Moet er nu weer aan denken omdat Hugo de Jonge zei dat we samen de dijk zijn maar gelukkig heeft hij wel zelf een metafoor verzonnen en niet de boot gebruikt.

12 likes

WTF mijn broer moest net voor zijn werk zo’n quiz doen over alcohol en tabak en legitimatie doen.
Zegt die quiz dat iedereen met een rijbewijs 18 jaar of ouder is. Euh… nee?

2 likes

Leuk om te doen he? Als je er eenmaal handigheid in hebt gaat het ook wel snel.

Ja dit is een custom bestelling, als zonnegordijn voor de veranda van een vakantiehuisje. Echt ziek groot, ik ben het in 2 delen van 1,5 meter aan het maken en heb geen idee hoe ik het geheel straks op de foto ga zetten, heb nergens genoeg ruimte haha! Wel echt een leuke opdracht.

1 like

Nee ik heb helaas geen auto en het ov is niet echt zo geweldig qua aansluiting. Dat is ook min of meer het probleem. Anders had ik inderdaad ook veel verder kunnen zoeken. Heb nu al verder gezocht dan voorhanden ligt maar er zijn echt bizar weinig vacatures of althans niet waar ik voor in aanmerking kom (veelal industrie of bouw of dingen als accountant). Komt denk ik ook door corona, dat maakt het allemaal ook niet makkelijker

Stond laatst nog met een kapotte accu op de parkeerplaats van de AH. Kon vandaag de ANWB weer bellen, omdat deze sukkel vergeten was om haar lampen uit te zetten. Sta je dan op de parkeerplaats bij je werk :woman_facepalming:t3: :rofl:

Vandaag de hele dag binnen gezeten bij de airco omdat het buiten zo heet was. Nu net een uurtje gezwommen en dat was zoo lekker! Vanavond helaas wel weer naar Mn eigen huis dus zet morgen Mn eigen badje maar op het balkon

Facebook is weer op de irritante toer. Opeens werden weer allemaal berichten zonder mijn toestemming vertaald naar het Nederlands getoond. Ik vond het al zo raar dat een buitenlandse vriendin opeens slecht Nederlandse schreef op FB over iets m.b.t. haar land. :joy:

Sowieso moeten Amerikaanse bedrijven eens opfucken met die slechte vertaaldingen die soms automatisch aanstaan. Hoi er zijn mensen in andere landen die meerdere talen spreken.

4 likes

We zijn bezig met de verzekering nav de lekkage van de week, wat een gedoe allemaal zeg. Verhuurder werkt uiteraard ook niet mee, dus moeten alles zelf uitzoeken. :cold_sweat:

Heel leuk! En je kan er echt veel kanten mee op, ontelbare combinaties

Wauw origineel idee wel om dat als gordijn te gebruiken :slight_smile: succes haha

Ik heb echt heerlijk vandaag met een despo in het zwembad gelegen. Goed leven zo :ok_hand:

6 likes

Ik kan echt chagrijnig worden als mijn Fitbit zegt dat het tijd is om naar bed te gaan :rage:

4 likes