Ik wil ook een schoonmaker. Hoeveel betaal jij per uur?
Ik was net naar de tandarts en had twee gaatjes??? Ik heb nooit gaatjes en heb echt braaf gepoetst en geflost. 2020 moet echt stoppen
begin van corona; ik wil weer naar kantoor!!!
Nieuws vandaag; iedereen mag vanaf 1 juli weer met het OV!
Ik; ik wil niet naar kantoooooooooooor
Morgen ga ik in onze teamvergadering aangeven dat ik hulp nodig heb. Ik had mijn werk af maar het moet weer omgegooid worden en al per 1 juli. Het is niet mijn schuld maar ik moet het wel regelen, maar ik weet niet hoe. Ik werk met mensen, maar kan geen (bekwame) mensen uit de hoge hoed toveren. Ik heb er buikpijn van . Ik weet dat sommige collega’s klaar zijn, dus hoop dat iemand me kan helpen
Ik heb echt viezige wonden op m’n hielen (wandelen met nieuwe schoenen, ik ben dom) en daar zitten nu korstjes op eindelijk maar de JEUK red meeee
Een man hier loopt de trein zonder airco in en doet het openstaande raampje DICHT??? Ben je niet goed wijs ofzo?
Hoeft ook niet, het advies blijft toch thuis werken?
Meh mijn brievenbuspakketjes zijn te lang onderweg. Ik kan daar zo zenuwachtig van worden. Slaat nergens op eigenlijk. Hopelijk komen ze gewoon aan. Ik heb ze allemaal dit weekend verstuurd en op maandag wordt er natuurlijk sowieso niet bezorgd.
Als ik morgen mijn eigen postbode zie geef k hem een blikje drinken ofzo. Doe k iets terug voor het bijdragen aan de drukte
Zelfs zakken Hoe lang is het broekje, kort/hotpants-lengte of ongeveer net zo lang als het rokje?
15 euro zwart. We begonnen met 12 maar we zijn erg tevreden
Wow heftig! Is dat op verzoek?
Het is gelukt, post later een foto, heel simpele hoor maar de plant hangt nu wel lekker te shinen!
Jaa zoveel mogelijk als nog! Maar begin nu al te denken van: oh shit… Dit gaat wat worden als het dadelijk echt weer normaal gaat worden
Omg thanks voor de reminder ik moet er een in mn tasje doen voordat ik straks weer op en neer moet haha.
Pfff ik was nog met iets bezig en toen knalde het internet eruit en nu weet ik niet of het is opgeslagen. Moet sowieso maar kappen met werk maar grr zo irritant. En ik wil love island kijken :@
Internet ligt er sowieso vaak uit de laatste tijd
Ja ik eigenlijk ook maar ik dacht, misschien moet ik een keer wat anders doen.
Ik zou zelf voor zwart gaan omdat ik bruin niet zo mooi vind bij mijn kleding, maar vind ze allebei wel heel tof!
ik had het vorige week ook! paracetamol spiegel opbouwen (4x per dag 1000mg) en tussendoor nog 2x per dag 200mg ibuprofen! en veel ijskoud water drinken ijsjes eten!
Tijdje terug heb ik in de reclame bij de Action een broekje gekocht, heel simpel ding maar ja boeiend met dit weer en ik dacht nog nou het stelt vast niks voor maar nu heb ik spijt dat ik toen niet meer heb gekocht.
Dus ik had van de week even een korte sportlegging gekochr bij de pri. En naah hij zit heerlijk en hij laat me er skinny uitzien. Ik wist niet dat een sportlegging dit kon doen. Vanaf nu is @Karl_Lagerfeld mn stijl icoon.