ah fijn! congratz
Gefeliciteerd! Heb je al plannen voor een route?
Dr is op tiktok een knappe dude die volle vrouwen ophyped en helemaal lief is. Nu ben ik hem op insta gaan volgen en hij volgt me terug. Nu voel ik me sexy
Wie.
Shit weet zn tikyok niet meer maar zn insta is longguy01
Dankje!
@banksy ik heb familie in Frankrijk, dus als alles goed gaat met corona etc ga ik daar heen deze zomer! Maar eerst nog maar hier in de buurt oefenen haha
Ohhhhshit hij s cute
Sick! Show het resultaat svp, en als je hulp nodig hebt drop maar een berichtje.
Meanwhile ben ik in de bloedhitte druk met een macrame gordijn van 3 bij 2,5. Fml.
Volg hem ook!!
Oef zo ongemakkelijk die jongens die zo’n sexy filmpje maken waarin ze allerlei dingen met hun mond doen.
Ah gvd, vorige maand dagen werk gehad aan een mega uitgebreid projectvoorstel om mee te dingen naar een opdracht, krijg ik net een standaardmail van HR dat ze me niet gaan inhuren .
Een ontseking kan soms wel even duren. Als het echt lang duurt ga dan langs je huisarts. Maar probeer vooral rust te houden en ijsjes te eten haha.
De eekhoorn in onze tuin is zo’n kleine waaghals, niet te doen. Net zat 'ie in de dakgoot klaar om naar een boomtak te springen die daar vlakbij groeit, terwijl ik gewoon recht daaronder zat. Maar hij schrok toen ik van hem schrok dus hij is langs een andere boom weer naar beneden gegaan.
(Ik post volgens mij trouwens echt te vaak over dat beest maar hij is zo grappig en ziet onze tuin als zijn persoonlijke megaspeeltuin of zo)
De tijd klopt niet maar de smiley is heel accuraat.
Ik wil naar buiten maar ben ziek gemeld op werk en vind het dan niet netjes naar buiten te gaan.
Maar ik ben dus in 24uur echt helemaal opgeknapt dus ik voel me nu prima en verveel me kapot, ben al 3 dagen niet buiten geweest.
Door die hitte in huis doe ik al de hele dag over iets wat me normaal een uur zou kosten. Echt dramatisch dit
Ja is normaal, ik heb wel eens 2 weken met een ontsteking rondgelopen. Veel waterijs eten en gemberthee drinken!
Ik heb net gewoon een zwembadje gekocht. Ik dacht echt dat die dingen overal uitverkocht zouden zijn door dit weer, maar ze hadden echt genoeg bij de Action bij mij in de buurt
Vorig jaar hadden we echt zo een mega grote en nu gewoon een normale gekocht waar geen duizenden liters water in gaat.
Ik zou vanaf september meer gaan werken maar dat is al vanaf half juli dus nu heb ik m’n schoonmaakster gecontact en zij komt vanaf half juli ook weer wekelijks
Echt beste uitgave ooit
Ughh ik voel me gewoon echt fysiek onwel door deze klote hitte
Ik lig als een echte debiel op het balkon, in de zon met de ventilator aan