Wat je even kwijt wil #39

Ok nee ik ben een zweterd met zweetvlekken in bepaalde shirtjes ondanks deo. Dus ik zie het somber in haha.

Deze werkt ook heel goed, je doet hem ‘s avonds op en dan blijft het een paar dagen werken. Weet alleen niet of het goed is om dit op je gezicht te doen hahaha

Ik moet de garage bellen want er is een metertje stuk in mijn auto. Heb net al heel knullig mijn vloeistoffen gecontroleerd en onder de motorkap getuurd. Maar ik stel het bellen steeds uit want ik heb mijn auto morgen nodig en ik voel me altijd een noob als ik iets over de auto moet uitleggen.

Edit: ik heb echt 2min aan de lijn gehangen en hoef pas volgende week te komen haha. Snap niet dat ik altijd zo gestresst hiervan word

1 like

Ah ja die bedoelde ik met dat het odorex spul waarmee ik wel droog blijf maar dat dat nog irriterend kan zijn. Dat durf ik inderdaad niet op mijn super gevoelige gezichtshuid te smeren haha. Denk echt dat ik dan wakker zou worden met rode vellen eraan:p

1 like

Bootcamp kan denk prima hoor! Vooral onder de bomen. Gewoon goed drinken en jezelf goed in de gaten houden

Alleen afschuwelijker dan de eerste dag ongesteld zijn in de fucking zomer is de eerste dag ongesteld zijn in de zomer en ook nog eens motten in je kledingkast vinden, echt allesss voelt vies momenteel.

7 likes

Ohhhhhh ik heb zo leuk nieuws gekregen en ik mag er niks over zeggen en ga het niet hier zeggen, heb het idee dat bepaalde personen meelezen (you know who you are :eyes:) dus nu heb ik het maar aan m’n moeder verteld. Die houdt haar klep wel.

23 likes

Ok influencer.

18 likes

Omg nee niet de mysterieuze posts

28 likes

Oh vreselijk ja dit had ik vorig jaar ook! Heb echt alle kleding die ik heb uitgewassen en nu overal mottenballen etc liggen
 vieze beesten!

eigen kledinglijn van tante Ali

2 likes

Heb t gezegd en iets anders, iets dat alleen haar aangaat. En ze reageert natuurlijk alleen op hetgeen dat haar aangaat. Why am I not surprised.

3 likes

Het systeem van m’n werk is traaaaaag, alles duurt 3x zo lang om op te slaan en dan kun je pas verder. Kloteleven

Ja zooo vies😭
Edit : waren ze met die maatregelen bij jou snel weg?

Wel ook iets anders leuks: over drie weken mag ik eindelijk WEER WERKEN :partying_face:

25 likes

Ja tot nu toe (even afkloppen) geen last nog van gehad. Hopelijk blijft dat zo.:sob: Hahah

1 like

Ik pluk net veel te blij een bosaardbei (hé dat rijmt), is het een schijnaardbei :sob:

1 like

Ik heb dus mijn baan opgezegd, en moet nog een weekje werken. Vandaag vanuit huis. Ik ging net in onze opblaasjaccuzzi en nu lig ik een puzzel te maken in de zon :flushed: heb een zomer playlist aan, mijn favo zonnebrand op en het voelt als een heerlijke vakantiedag
Maar ik ben dus ~ aan het werk ~ :flushed:

52 likes

Haha lekker van genieten toch! Snap ik heel goed in je laatste week, zeker als je niet nog belangrijke deadlines moet halen ofzo.

1 like

Yesss geslaagd voor mijn rijbewijs! Lekker touren deze zomer

59 likes